ساعت مچی هوشمند اپل، تاریخ خورد!

iwatch
با معرفی احتمالی فبلت گلکسی نوت 3 و پرچم‌دار دوربین محور سونی در ماه سپتامبر، سامسونگ و سونی موفق شده‌اند 10 سپتامبر را از یاد خوره‌های فناوری برده و  نفس‌های این کمپانی آمریکایی را، به شمار بی‌اندازند. اگرچه هر سه کمپانی برای یک چیز با یک دیگر رقابت می‌کنند؛ بازار محصولات پوشیدنی هوشمند!

زمان عرضه ساعت مچی هوشمند اپل با نام iWatch کی فرا خواهد رسید؟! ساعت مچی هوشمندی که برای اتمام طراحی و تولیدش با مشکلاتی دست به گریبان است و اپل مصر بوده تا با به استخدام درآوردن مهندسین دیگر و اضافه کردن آن‌ها به خط تولید ساعت مچی هوشمندش، هرچه سریع‌تر بر مشکلات پیش آمده غلبه نماید.

به گفته‌ی یک تحلیلگر در CIMB Group، ساعت مچی هوشمند اپل در نیمه دوم سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. ساعت مچی iWatch بنا بر گفته‌ی این تحلیلگر، فیمتی در حدود 149-229 دلار داشته و یک جایگزین جدید برای آیپد اپل محسوب می‌شود.
این تحلیلگر همچنین می‌گوید، انتظار می‌رود تا پایان سال 2014، 63.4 میلیون از ساعت‌های مچی iWatch به بازار تزریق شوند.

نظر شما چیست؟! کدام غول فناوری برنده این رقابت سخت و نفس‌گیر خواهد بود؟! آیا ساعت‌های مچی هوشمند یک انقلاب جدید فناوری محسوب می‌شوند یا همانند تلویزیون‌های سه بعدی، یک بازگشت به به عقب برای تکنولوژی به شمار خواهند رفت؟!

7 در مورد “ساعت مچی هوشمند اپل، تاریخ خورد!”

  1. وقتی آیفون 5 16 گیگ (قیمت جهانی 650 دلار) تو ایران حدود 2.300 (3.5 برابر) قیمت میخوره پس از این ساعت هم قیمت پایین تر از 700.000تومن رو نباید انتظار داشت…پ.ن : ارزش نداره!

  2. این خیلی بی معنیه!
    مخصوصا با این قیمت که به تو مان حدود 550 هزار میشه.
    اینکه یه ساعت هوشمند داشته باشی که هم مرورگری بکنه هم ساعت رو نشون بده و…… خیلی خوبه ولی نه به قیمت یه گوشی سطح متوسط اندریدی مثل galaxy s duos.
    اگر حدود 100 بود میشد یه کاریش کرد ولی با این قیمت هیچ رقمه نمیشه.
    با تشکر

    1. به نظر منم خیلی جالبه ولی واقعا با این قیمت نمی صرفه,تازه شما با خوشبینی زیاد این قیمت رو فرمودید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH