نفس‌هایتان را برای معرفی گلکسی نوت 3، در سینه حبس کنید!

spigem

حتما می‌دانید به زودی سومین نسل از فبلت گلکسی نوت سامسونگ معرفی خواهد شد. پس بهتر است این‌را هم بدانید، تاریخ 4 سپتامبر برای معرفی فبلت سامسونگ قطعی شده است.

Spigen، یک تولید کننده قاب و لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل مانند گلکسی S4 و آی‌فون 5، تاریخ 4 سپتامبر را برای معرفی رسمی گلکسی نوت 3 تایید کرد. این شرکت اگرچه نمی‌تواند این موضوع را به صورت علنی و با فرستادن هواپیما به آسمان مطرح کند، اما پیام‌های تبلیغاتی Spigen در وبسایت رسمی‌اش یک تصویر رندر شده از گلکسی نوت 3 را نشان می‌دهد و با تایید 4 سپتامبر به عنوان زمان در نظر گرفته شده برای معرفی سومین فبلت گلکسی نوت سامسونگ، به شایعاتی که پیش‌تر از زمان عرضه این فبلت در سپتامبر خبر داده‌ بودند، پایان داده است.

در صبح روز پنج‌شنبه سامسونگ از سومین فبلت گلکسی نوت 3 خود رونمایی خواهد کرد و می‌توانید از مشخصات رسمی و نهایی سومین گوشی هوشمند عظیم الجثه سامسونگ، با خبر شوید. همچنین علاوه بر رونمایی از فبلت گلکسی نوت 3، احتمالا پنج‌شنبه روزی خواهد بود که اولین ساعت مچی هوشمند متولد می‌شود.

با این اوصاف، احتمالا نمایشگاه‌ IFA 2013 برلین امسال با شکوه و پر گجت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و تولید کنندگان بی‌ شماری نفس‌های خود را برای معرفی محصولات جدیدشان در سینه حبس کرده‌اند!

نظر شما چیست؟! آیا فبلت گلکسی نوت 3، یک محصول رویائی با مشخصاتی کاملا جدید از سامسونگ خواهد بود یا یک گلکسی S4 است که تنها یک قلم به خود، افزوده!؟

13 در مورد “نفس‌هایتان را برای معرفی گلکسی نوت 3، در سینه حبس کنید!”

  1. گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف بو میده ….. همین تشدید تبلیغات بر علیه سامسونگ نشون دهنده نفوذ روز افزون اون تو بازاره

  2. بهرام آزاد

    متاسفانه باز با پردازنده نا مشخص و امتحان پس نداده ی اکسینوس به ایران میاد و از S800 در ایران خبری نیست.
    اما Z Ultra فقط با S800 است

  3. خداوکیلی سامسونگ چی داره؟آخه دمپایی پلاستیکی چی داره؟دوستم یه نوت2 داره از فاصله کمتر از دومتر افتاد رو قالی ال سی دیش نابود شد!حالا بهش گفتن خرجش600 تومنه!هی میگن پلاستیک خوبه خوبه!سامسونگ آشغاله!سامسونگ باید بره یخچال و تلویزیون بزنه!

  4. طبق معمول ما بی صبرانه منتظر پلاستیک کهنه های جدید سامسونگ هستیم تا حس لطیف خرد شدن گوشی و شکستن LCD رو وقتی که دیگه کاری ازت بر نمیاد رو یادآور بشه…در تولید اسباب بازی با نام گوشی هوشمند،این شرکت واقعا مقام اول رو داره!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH