مهاجرت غیر قانونی به آی‌اواس هفت، سبب بریک شدن آی‌فون‌تان می‌شود!

ios_7_iphone_homescreen

اپل در سه ماه گذشته، 6 به‌روزرسانی را برای نسخه بتا سیستم عامل جدید خود عرضه کرده است اما گزارش‌های جدید، حاکی از سرنوشت تلخیست که قرار است گریبان گیر کسانی که غیرقانونی به این نسخه مهاجرت کرده‌اند، شود!

بر طبق گزارش‌های تازه، نسخه بتا سیستم عامل آی‌او‌اس 7 سبب می‌شود تا آی‌فون ققل شده و اصطلاحا بریک شود. هنوز اپل هیچ واکنشی نسبت به وقوع چنین مشکلی نشان نداده است اما یک نظریه وجود دارد که اپل شخصا آی‌فون‌هایی را که غیر قانونی و با یک حساب توسعه دهنده جعلی به این نسخه از سیستم عامل آی‌او‌اس دسترسی داشته‌اند، بریک می‌کند.همچنین احتمال دارد که پیش آمدن چنین مشکلی، نتیجه به‌روز نکردن سیستم عامل iOS 7 به نسخه 3 باشد چراکه احتمال به وقوع پیوستن چنین مشکلات ریز و درشتی در این نسخه، بالا گزارش شده است.

اپل چند هفته پیش، ششمین دنباله از سیستم عامل دنباله‌دار iOS 7 بتا را منتشر کرده و اگر شما یک توسعه دهنده اپل هستید که با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنید، شما می‌توانید با لاگین کردن به حساب کاربری خود در وبسایت اپل و به‌روز کردن آی‌فون‌‌تان به iOS 7 بتا نسخه 6، از شر این مشکل رهایی یابید. همچنین اگر شما یک توسعه دهنده اپل نیستید، به نظر می‌رسد تنها گزینه پیش روی شما برای رهایی از این مشکل، بازگشت به نسخه قدیمی سیستم عامل iOS 6 باشد یا این‌که آن‌قدر منتظر بمانید تا آی‌فون دلبندتان، بریک شود!

حال اگر با شنیدن چنین اخباری شوکه شده‌اید و از طرفی حاضر نیستید قید آی‌او‌اس جدید را برروی آی‌فون یا آی‌ دیوایس خود بزنید، بهتر است دو هقته منتظر بمانید تا در 10 سپتامبر، نسخه تکمیل شده iOS 7 را دریافت نمایید. همچنین 10 سپتامبر تاریخی خواهد بود که انتظار می‌رود اپل از دو آی‌فون جدید خود، رونمایی به عمل آورد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH