چگونه برنامه‌هایی را که در iOS 11 پشتیبانی نمی‌شوند، بیابیم؟

سیستم عامل جدید اپل بالاخره رونمایی شد و ویژگی‌های جدید بسیاری را برای آی‌فون و آی‌پد با خود به همراه آورد. یکی از ویژگی‌های این نسخه از سیستم عامل iOS، صرفا 64 بیتی بودن آن است. در واقع اگر از تا پیش از این از نرم‌افزار‌های 32 بیتی در گوشی خود استفاده می‌کردید و این نرم‌افزار برای ساختار جدید سیستم عامل iOS بروز‌رسانی نشده باشد، نمی‌توانید از این پس آن را در iOS 11 استفاده کنید.

اپل یک ابزار کاربردی در iOS 11 تعبیه کرده که به کاربران نشان می‌دهد که کدام یک از برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی، قابلیت کار کردن با سیستم عامل جدید را ندارند. برای دسترسی به این ابزار از منوی Settings به قسمت General بروید. سپس بر روی About کلیک کرده و گزینه Applications را انتخاب نمایید. در این حالت لیستی از برنامه‌هایی که در حال حاضر بر روی گوشی نصب هستند و با iOS 11 سازگار نیستند نمایش داده می‌شود.

خوشبختانه اکثر توسعه دهندگان نرم‌افزار‌های iOS، آپدیت‌های لازم برای ارتقا از نسخه 32 بیتی به نسخه 64 بیتی را ارائه کرده‌اند. به هر حال اگر تا کنون سیستم عامل گوشی خود را به iOS 11 بروزرسانی نکرده‌اید و قصد انجام چنین کاری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کنید. ابتدا مطمئن شوید که برنامه یا برنامه‌هایی که به آن‌ها نیاز ضروری دارید، در لیست اپلیکیشن‌هایی که توسط iOS 11 پشتیبانی نمی‌شوند، قرار نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH