اینستاگرام

تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام از مرز 800 میلیون نفر عبور کرد!

به‌نظر می‌رسد اینستاگرام به خوبی توانسته راه خود را برای افزایش تعداد کاربران پیدا کند و به‌زودی شاهد ثبت رکورد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه برای این شبکه اجتماعی محبوب هستیم. براساس گزارش منتشر شده از سوی کارولین اورسن، نایب رییس بخش بازاریابی فیس‌بوک، در حال حاضر اینستاگرام از 800 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا برخوردار بوده و این رقم در مقایسه با ماه آپریل سال جاری رشد چشمگیر 100 میلیون نفری را تجربه کرده است.

باید افزود که روزانه 500 میلیون نفر کاربر از اینستاگرام استفاده می‌کنند درحالی‌که در شبکه‌اجتماعی رقیب یعنی اسنپ‌چت، این آمار برای کاربران فعال روزانه حدود 170 میلیون نفر اعلام شده و این رشد بی‌سابقه شبکه اجتماعی مورد بحث را می‌توان به دلیل کاربر محور بودن اغلب بخش‌های آن دانست.

اینستاگرام

باتوجه به افزایش کاربران این شبکه اجتماعی، چندان دور از ذهن نیست که اینستاگرام در آینده‌ای نزدیک از نظر تعداد کاربر حتی فیس‌بوک را نیز پشت سر بگذارد. همچنین کمپانی توسعه‌دهنده بیان می‌کند که مقدار زمان مشاهده ویدیو در این شبکه اجتماعی نسبت به سال گذشته رشدی 80 درصدی را به خود اختصاص داده که نشان از میزان تاثیرگذاری و اهمیت قابلیت‌های جدیدی است که این شرکت به‌طور مداوم به این اپلیکیشن اضافه نموده است.

بسیاری از کمپانی‌ها نیز برای تبلیغ در این شبکه اجتماعی تمایل بیشتری از  خود نشان می‌دهند و بررسی‌های انجام شده حاکی از دو برابر شدن تعداد تبلیغ‌کنندگان در این پلتفرم و رسیدن تعداد حساب‌های کاربری پایگاه تبلیغاتی به 2 میلیون اکانت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH