اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست کردن ویژگی جدید “Follows You” در نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود است

حتما تا به حال بسیار اتفاق افتاده که بخواهید بدانید که چه کسانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام حساب کاربری‌تان را فالو می‌کنند. راهکارهای مرسوم، زمانی که تعداد فالورهای شما زیاد باشد کاربردی نخواهد بود اما نگران نباشید؛ زیرا اینستاگرام در حال تست کردن ویژگی “Follows You” است که این مشکل را به سادگی حل خواهد کرد.

مطابق گزارش برخی از افراد، اینستاگرام در نسخه اندرویدی خود در حال تست کردن یک ویژگی جدید به نام “Follows You” است و همان گونه که از اسمش پیداست، این امکان را به کاربران خواهد داد که از روی پروفایل یک کاربر خاص بفهمند که حساب کاربری وی را فالو می‌کند یا خیر. فقدان این ویژگی مدت‌هاست که حس می‌شود اما ظاهرا قرار است به زودی از راه برسد.

ویژگی "Follows You"

پیش از این کاربران برای این که بفهمند چه کسانی آن‌ها را فالو می‌کنند، راهی نداشتند جز این که به لیست فالورها بروند. حال فرض کنید که تعداد فالورهای‌تان زیاد باشد و در بین آن همه آدم باید دنبال فرد خاصی بگردید. همان گونه که در اسکرین‌شات توئیت بالا مشاهده می‌کنید، فهمیدن این موضوع که چه کسی شما را فالو می‌کند، بسیار آسان شده است. حتی ممکن است پس از دیدن عبارت Follows You، شما نیز اکانت طرف مقابل را فالو کنید. تاکنون اینستاگرام این امکان را به کاربران داده بود که اگر فرد خاصی را فالو می‌کنند، بتوانند بفهمند که وی چه کسانی را فالو کرده است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر این ویژگی فقط برای کاربران اندرویدی تست می‌شود و کاربران آی‌او‌اس در نوبت بعدی قرار دارند. هنوز درباره این که چه زمانی این ویژگی در دسترس همه قرار خواهد گرفت یا این که چه زمانی آماده خواهد شد، اطلاعاتی منتشر نشده است و ظاهرا باید هم‌چنان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH