تصویر جدیدی از گوشی هوشمند هواوی میت 10 پرو منتشر شد

در حالی‌ که کمتر از دو هفته به معرفی گوشی‌های سری میت 10 باقی مانده، تاکنون اطلاعات زیادی به همراه چندین تصویر و تیزر در رابطه با این محصولات منتشر شده است. همانطور که می‌دانید سری میت 10 شامل چهار محصول میت 10 معمولی، پرو، لایت و گوشی هوشمند میت 10 با طراحی پورشه خواهد بود.

همین چند روز پیش بود که ایوان بلاس، افشاگر معروف و قابل اعتماد گجت‌های هوشمند اقدام به انتشار تصاویر رسمی گوشی هوشمند میت 10 پرو نمود. اگرچه تصاویر مذکور، اطلاعات مربوط به بخش طراحی این گوشی هوشمند را به خوبی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد اما در مورد سخت‌افزار گوشی اطلاعات چندانی را پیش روی ما نمی‌گذارد. حال با گذشت چند روز از انتشار این عکس به وسیله بلاس، عکس دیگری نیز از این محصول در سرویس میکروبلاگ چینی Weibo منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از این گوشی در اختیار قرار می‌دهد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این تصویر یک دستگاه هواوی میت 10 پرو را در کنار گوشی هوشمند میت 9 نشان می‌دهد. چیزی که بیش از همه در مقایسه این دو گوشی با یکدیگر نمود پیدا می‌کند، ظاهر باریک‌تر و همچنین کمی کوچکتر میت 10 نسبت به نسخه پیشین این گوشی است. این هندست به احتمال زیاد به نمایشگری 6 اینچی با نسبت صفحه 18 به 9 مجهز خواهد شد که تقریبا شامل طراحی بدون حاشیه‌ای می‌شود. متأسفانه از روی این تصویر نمی‌توان به طور دقیق ابعاد میت 10 را عنوان نمود، با این وجود گوشی میت 9 ابعادی معادل 156.9 در 78.9 در 7.9 میلی‌متر داشت.

فارغ از طراحی گوشی هوشمند میت 10، این محصول اولین گوشی هوشمندی است که مجهز به چیپست کایرین 970 به همراه واحد پردازشگر عصبی (NPU) اختصاصی، برای انجام عملیات هوش مصنوعی خواهد بود. با این وجود برای مشخص شدن سایر مشخصات و قابلیت‌های این محصول، شاید بهتر باشد تا زمان معرفی رسمی آن در 16 اکتبر صبر کنیم.

1 در مورد “تصویر جدیدی از گوشی هوشمند هواوی میت 10 پرو منتشر شد”

  1. سمیه انتظاری

    “با این وجود برای مشخص شدن سایر مشخصات و قابلیت‌های این محصول، شاید بهتر باشد تا زمان معرفی رسمی آن در 16 اکتبر صبر کنیم.”
    ینی این ایوان بلاس بقول شما، مُرده ک تا روز رونمایی کسی نفهمه مشخصاتش چیه؟؟؟؟ ههههه .. زهی خیال باطل …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH