گزارشات به مشکلات عدیده باتری آی‌فون 8 اشاره می‌کنند

باتری آی‌فون 8 دچار مشکل است که با انتشار دود، صداهای ترک خوردن و همراه با تخریب کامل قسمت پشتی گوشی شروع می‌شود.

باتری آی‌فون 8

این‌طور به‌نظر می‌رسد که بخت با شرکت اپل یار نیست و یا واقعا این شرکت کوپرتینویی مانند گذشته به مقوله کیفیت توجه نمی‌کند.

آی‌فون 8 هنگامی‌که شبانه در حال شارژ رها شود، پس از تولید دود منفجر می‌شود؛ آیا به کنترل کیفی سخت‌گیرانه در سایت‌های ثالث تولید نیازی است؟

همگی ما سامسونگ و ناکامی مفتضحانه گوشی گلکسی‌نوت7 آن را به یاد داریم. چیزی که به‌صورت حادثه‌ای خاص شروع شده بود، خیلی زود به پدیده‌ای جهانی تبدیل شد. در حقیقت این شرکت کره‌ای تلاش کرد تا جای ممکن آن‌ را باریک کند. این مسئله منجر به محدودیت‌های ناخواسته در باتری شد و در نتیجه، فبلت مذکور به عنوان یک خطر امنیتی اعلام گردید.

در حال حاضر گوشی‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس شرکت اپل برای ماندن در بازار زمان می‌خرند. گزارشات آزاردهنده بسیاری شنیده می‌شود. بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که اسمارت‌فون‌های آن‌ها با ناهنجاری‌های واضحی در بیرون از جعبه مواجه‌اند و حتی گزارشات بیش‌تری از عملکرد نامناسب باتری نیز وجود دارد.

یک خانم چینی با نام شیائومین، اخیرا گوشی آی‌فون 8 شصت و چهار گیگابایتی پدر خود را برداشته و برای شارژ در طول شب، آن‌ را به شارژر وصل نموده و خوابیده است. صبح، هنگام بیداری از خواب، دودی که همراه با صدای ترک خوردن از آی‌فون 8 متصاعد می‌شده را مشاهده کرده است. بدون اتخاد منطقی‌ترین تصمیم، او بر روی گوشی آب ریخته و سوکت برق را نیز قطع کرده که البته این مسئله، باعث توقف تولید دود نشده است.

او به محل کار رفته و پس از بازگشت، تصاویری را از دستگاه تهیه نموده و با اپل نیز تماس گرفته است. در حالی‌که هنوز این شرکت پاسخی ارائه نکرده و با توجه به این‌که تعمیر گوشی موضوعیت ندارد، شیائومین نسبت به تعویض آی‌فون 8 پدرش امیدوار است.

به نظر شما آیا این حادثه منحصربه فرد بوده و یا حوادث مشابه دیگری را شاهد خواهیم بود؟

4 در مورد “گزارشات به مشکلات عدیده باتری آی‌فون 8 اشاره می‌کنند”

  1. اپل بده که بده.شما ها نخرید .چه اصراری دارید بگید بده ؟مگه تفنگ رو شقیقه شماها گذاشتن که اپل بخرید

  2. اشکان موسوی

    ?????بعد هی بگید اپل خوبه.طرفدارای اپل تورو خدا روتون بشه بیاید طرفداری کنید خجالت نکشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH