قیمت گوشی‌های سری میت 10 (Mate 10) هواوی به همراه تاریخ عرضه آن‌ها

هواوی ساعتی پیش از سه گوشی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین رونمایی کرد، محصولاتی که مجهز به سخت‌افزاری قوی با مشخصاتی عالی هستند تا بتوانند بازار گوشی‌های همراه را با رقیبی تازه و جذاب روبه‌رو کنند.

هواوی در این مراسم، قیمت و زمان عرضه رسمی گوشی‌ها را نیز اعلام کرد تا بدانیم این پرچم‌داران تازه با چه بهایی عرضه خواهند شد.

قیمت ارایه شده برای میت 10، 699 یورو اعلام شد و این گوشی در همین ماه جاری به بازار خواهد آمد. طبق اعلام هواوی، پرچم‌دار جدید این کمپانی در 4 رنگ مختلف عرضه خواهد شد و دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. لازم به ذکر است که میت 10 در تاریخ 30 اکتبر وارد خاورمیانه می‌شود.

محصول بعدی این کمپانی که میت 10 پرو نام دارد، مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی است و دارای 6 گیگابایت رم بوده و قرار است از اواسط ماه نوامبر وارد بازار شود. این گوشی جدید برچسب قیمتی 799 یورو را بر روی خودش می‌بیند.

محصول آخر که می‌توان آن را یک گوشی لوکس و در عین حال قدرتمند عنوان کرد، میت 10 پورش دیزاین نام گرفته که قیمت بسیار بالاتری نسبت به دو گوشی دیگر دارد، 1395 یورو بهایی است که باید برای این محصول خاص پرداخت تا با استفاده از پردازنده قدرتمند کایرین، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، یک اسمارت‌فون قوی را در اختیار شما قرار دهد.

به‌زودی مقالات کامل و بررسی‌های دقیق این محصولات را در آی‌تی‌رسان خواهید خواند.

6 در مورد “قیمت گوشی‌های سری میت 10 (Mate 10) هواوی به همراه تاریخ عرضه آن‌ها”

  1. گوشیه های هواوی واقعا عالیه من چهارساله دارم استفاده میکنم و فقط از روی تنوع عوض میکنم هیچ وقت خرابی نداشته با این که من از گوشی خیلی کار میکشم،هواوی بعد از اپل و سامسونگ سومین برند تو گوشیا شناخته شده،و حالا میخوام میت ۱۰خریداری کنم و مطمئنم این بارم از هواوی راضیم

  2. فقط بازی با اعداده این گوشیا مطمعنم خیلیا گول همین بازی رو میخورن .نه ارزش ندارن تا این حد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH