لاجیتک اسپیکرهای بلوتوثی و مجهز به دستیار الکسا UE Blast و Megablast را عرضه می‌کند

کمپانی لاجیتک دو اسپیکر جدید از سری Ultimate Ears را به نام‌های Blast و Megablast عرضه می‌کند. شاید با توجه به طراحی آن‌ها به‌نظر برسد که با اسپیکرهای Boom 2 و Megaboom روبرو هستیم اما در واقع این دو اسپیکر، مدل‌های جدیدی هستند که به دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا مجهز شده‌اند.

اسپیکرهای جدید لاجیتک همانند محصولات سری اکو آمازون از دستیار صوتی الکسا بهره‌مند هستند. به لطف وجود میکروفون‌هایی که به شکل میدانی در این اسپیکرها قرار گرفته‌اند، تمام صحبت‌ها و کلمات حتی در زمان پخش موسیقی نیز پس از تشخیص کلمه جادویی توسط الکسا تجزیه و تحلیل خواهند شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت هر دو اسپیکر دارای وای‌فای هستند تا دسترسی به اینترنت برای انجام کارهای الکسا فراهم شود. البته می‌توان اسپیکرها را بدون اتصال به اینترنت و به‌ عنوان اسپیکرهای بلوتوثی نیز مورد استفاده قرار داد.

کاربرانی که این اسپیکرها را خریداری کنند علاوه‌بر این‌که از دستیار الکسا بهره‌مند می‌شوند، از 3 ماه اشتراک رایگان Amazon Music نیز سود خواهند برد. به این ترتیب کاربران می‌توانند به‌ جای پخش موسیقی از گوشی همراهی که به آن متصل شده‌اند، فایل‌های دلخواه خود را به‌طور مستقیم از اینترنت دریافت کنند. این اسپیکرها با iHeartRadio و TuneIn نیز سازگار هستند. بدین صورت که می‌توان بدون اتصال گوشی به این دو، از استریم و پخش موسیقی بر پایه فضای ابری بهره‌مند شد.

جدا از این، اسپیکرهای جدید بسیار شبیه به نمونه‌های گذشته سری Ultimate Ears هستند و از ویژگی‌های خوبی در کنار کیفیت صدای فوق‌العاده برخوردارند. یک داک شارژ اختیاری با قیمت 40 دلار برای این مدل‌ها درنظر گرفته شده تا بتوان حین پخش موسیقی نیز باتری را شارژ کرد. Blast و Megablast در مقابل آب مقاوم هستند، عمر باتری‌ 12 و 16 ساعتی دارند و قیمت آن‌ها به ترتیب 230 و 300 دلار خواهد بود.

2 در مورد “لاجیتک اسپیکرهای بلوتوثی و مجهز به دستیار الکسا UE Blast و Megablast را عرضه می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH