اکنون پنجمین نسخه آزمایشی iOS 11.1 برای دانلود عمومی در دسترس است

در حال حاضر پنجمین نسخه بتا از سیستم‌ عامل iOS 11.1 مخصوص دستگاه‌های آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد به‌صورت عمومی قابل دانلود است.

هم‌اکنون پنجمین نسخه آزمایشی iOS 11.1 برای کلیه افراد قابل دسترس است، امروز آن‌ را به‌صورت رایگان امتحان کنید.

در حالی‌که پیش‌تر بتای 5 سیستم‌عامل iOS 11.1 برای توسعه‌دهندگان منتشر شده بود، اکنون ویرایش عمومی این نسخه ارائه شده است. البته این نسخه کاملا رایگان است و هم‌اکنون در صورت تمایل می‌توانید دستگاه خود را به‌روزرسانی نمایید. ما اکیدا به شما توصیه می‌کنیم که بدون کوچک‌ترین تردیدی به‌روزرسانی را انجام دهید، زیرا به‌روزرسانی‌های آزمایشی جدید با موازنه‌ای فوق‌العاده، به میزان نسبتا مناسبی پایداری سیستم را افزایش داده و کارایی آن‌ را بهبود می‌بخشند.

به‌منظور به‌روزرسانی دستگاه خود به پنجمین نسخه آزمایشی عمومی iOS 11.1، تنها مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • به یک شبکه وای‌فای متصل شوید و اطمینان حاصل کنید که باتری آی‌فون، آی‌پد یا آ‌ی‌پاد شما بیش از 50 درصد شارژ داشته باشد.
  • پس از آن‌که مطمئن شدید همه چیز سرجای خودش قرار دارد، بر روی دستگاه خود به قسمت Settings > General > Software Update بروید.
  • برای رفرش شدن به‌روزرسانی صبر کنید. به محض اینکه به‌روزرسانی جدید را مشاهده کردید، دکمه Download and Install را لمس نمایید.

فرآیند دانلود و نصب نبایستی چندان طولانی باشد و شما نیاز به ری‌استارت دستگاه خود خواهید داشت. هنگامی‌که دستگاه شما مجددا راه‌اندازی شد، می‌توانید استفاده از آن‌ را به‌صورت معمول آغاز کنید و امیدوار باشید که همه چیز خیلی روان‌تر از قبل خواهد بود.

نسخه آزمایشی iOS 11.1

به دنبال آزمایش نسخه بتای عمومی iOS 11.1 هستید؟ شما می‌توانید این کار را کاملا رایگان انجام دهید. تنها به آدرس beta.apple.com سر بزنید و ثبت‌نام کنید. این فرآیندی بسیار سریع است و به‌روزرسانی بدون کوچک‌ترین تاخیر به‌صورت OTA برای شما ارسال می‌شود. اما توجه داشته باشید که ممکن است بتاهای عمومی دارای باگ‌هایی باشند. لذا پیش از اجرای کار نسبت به این موضوع آگاه باشید.

3 در مورد “اکنون پنجمین نسخه آزمایشی iOS 11.1 برای دانلود عمومی در دسترس است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH