سامسونگ جایگاه باارزش‌ترین برند در کره جنوبی را به خودش اختصاص داد

به‌تازگی موسسه Brand Finance، لیستی از پنجاه شرکت برتر در کشور کره جنوبی را منتشر کرده و همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، سامسونگ به‌عنوان پرارزش‌ترین و قدرتمندترین برند این کشور در صدر این رتبه‌بندی قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد موسسه یاد شده برای تهیه این لیست از معیا‌رهایی مانند: میزان سرمایه‌گذاری در زمینه بازاریابی، پایداری و حاشیه امنیت سود، حس آشنایی و نزدیکی با مشتریان و مقدار درآمد کمپانی استفاده کرده و پس از انجام ارزیابی، سامسونگ با اختلافی چشمگیر در جایگاهی بالاتر از رقبا جای گرفته است.

سامسونگ

ارزش برند این سازنده رشدی 12 درصدی را تجربه می‌کند و مقدار آن به رقم 51.4 میلیارد دلار رسیده که این میزان تقریبا 5 برابر ارزش دومین برندی است که در این رتبه‌بندی حضور دارد. کارخانه خودروسازی هیوندای، در مقاوم دوم قرار گرفته و با رشدی 4 درصدی، ارزش برند خود را در مقایسه با سال گذشته تا رقم 8.8 میلیارد دلار افزایش داده است.

کمپانی Samsung Fire & Marine، یکی از زیر برندهای شرکت سامسونگ نیز توانسته رکورد سریع‌ترین رشد را در میان دیگر رقبای موجود به نام خودش ثبت کند. این شرکت در سال جاری با رشد فوق‌العاده 42 درصدی، ارزش برند خود را به عدد 2.7 میلیارد دلار رسانده که عملکرد عالی این کمپانی در سال گذشته را نشان می‌دهد. در آخر باید افزود که با توجه به رکوردی که سامسونگ در سال جاری به آن دست یافته، بعید نیست در ماه‌های آتی، بازهم شاهد افزایش ارزش برند این کمپانی باشیم.

3 در مورد “سامسونگ جایگاه باارزش‌ترین برند در کره جنوبی را به خودش اختصاص داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH