نسخه پیش‌نمایش اندروید 8.1

عرضه نسخه پیش‌نمایش اندروید 8.1 برای گوشی‌های هوشمند نکسوس و پیکسل

گوگل به‌روزرسانی مهمی برای پیکسل‌ها و نکسوس‌ها عرضه کرد. نسخه اندروید 8.1 اوریو در حالت پیش‌نمایش قرار دارد و منجر به فعال شدن پردازنده Pixel Visual Core در پیکسل 2 و پیکسل 2 XL می‌شود. نسخه پیش‌نمایش اندروید 8.1 اوریو در حال حاضر برای گوشی‌های نکسوس 6P، نکسوس 5X، پیکسل XL، پیکسل 2، پیکسل 2 XL و پیکسل سی در دسترس است.

برای دانلود این به‌روزرسانی می‌توانید سری به Android Beta Program بزنید، فریمور به‌روزرسانی را دانلود کرده و به‌صورت دستی بر روی گوشی خود فلش کنید.

به‌روزرسانی نسخه پیش‌نمایش اندروید 8.1 در اواخر نوامبر عرضه می‌شود و انتظار می‌رود نسخه نهایی اندروید 8.1 در ماه نوامبر به دست علاقه‌مندان برسد.

و اما چه قابلیت‌هایی در اندروید پیش‌نمایش 8.1 به گوشی هوشمند اضافه می‌شود؟ اولین قابلیت فعال شدن پردازنده کمکی Pixel Visual Core برای اسمارت‌فون‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL است. API جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که براساس رنگ والپیپر، ظاهر و فضای داخلی اپلیکیشن را تغییر دهند.

صدای نوتیفیکیشن در هر ثانیه فقط یک‌بار به صدا درمی‌آید و صدای نوتیفیکیشن باعث آزار کاربر نمی‌شود. عملکرد گوشی با رم بهبود پیدا کرده و در صورت پر شدن گوشی از اطلاعات، سیستم امنیتی به‌صورت خودکار فعال می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH