شرکت HMD Global به‌صورت رسمی از نوکیا 2 رونمایی کرد

شرکت HMD Global که چند ماه پیش از نوکیا 8 و اخیرا از نوکیا 7 رونمایی کرد، امروز گوشی هوشمند پایین‌رده نوکیا 2 را در معرض دید عموم قرار داد. این دستگاه اقتصادی‌ترین محصول اندرویدی معرفی شده توسط این شرکت محسوب می‌شود. از اواسط ماه نوامبر کاربران در بسیاری از نقاط جهان قادر به خریداری نوکیا 2 با قیمت تقریبی 99 یورو خواهند بود.

قدرت این دیوایس را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 212 تامین می‌کند، این تراشه با معماری 28 نانومتری توسعه یافته و دارای 4 هسته Cortex A7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز است. از نظر مشخصات فنی، نوکیا 2 در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد ولی باید قیمت آن را نیز مدنظر قرار داد. این مدل به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

نوکیا 2

HMD Global از یک باتری غول‌پیکر 4100 میلی‌آمپری در این هندست استفاده کرده که براساس ادعای سازنده، قادر به شارژدهی 2 روزه است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به بلوتوث نسخه 4.0، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه ارتباطی LTE و VoLTE، نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 720p و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.1.2 اشاره کرد که در آینده نزدیک به‌روزرسانی اندروید نوقا برای آن عرضه می‌شود.

شما در رابطه با نوکیا 2 چه فکری می‌کنید؟ آیا این محصول ارزش مبلغ پرداختی خود را دارد؟

6 در مورد “شرکت HMD Global به‌صورت رسمی از نوکیا 2 رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH