اطلاعات جدیدی از گوشی ایسوس Pegasus 4S منتشر شد

در ماه گذشته اطلاعاتی از گوشی جدید ایسوس با نام X018DC و با نمایشگر با حاشیه‌های بسیار کم در سایت TENAA مشاهده شده بود. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده و براساس آن‌ها، این گوشی با نام ایسوس Pegasus 4S به بازار عرضه خواهد شد.

ایسوس Pegasus 4S

جنس بدنه‌ این گوشی فلزی خواهد بود و در بخش صفحه‌نمایش نیز، به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 و نسبت تصویر 18 به 9 مجهز خواهد شد. حاشیه‌های این گوشی نسبت‌ به سایر گوشی‌های این کمپانی بسیار کم بوده و طراحی آن شباهت بسیار زیادی به گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارد. ابعاد دستگاه 152.6 در 72.7 در 8.8 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 160 گرم است.

پردازنده‌ هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750T با فرکانس‌ 1.5 گیگاهرتز وظیفه‌ پردازش دستورات کاربر را برعهده دارد. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد، مدل گران‌قیمت دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی و نسخه‌ پایه دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه‌ 16 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلش LED، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه، اندروید نوقا و باتری غول‌آسای 4030 میلی‌آمپری اشاره کرد.

علاوه‌بر این، ایسوس Pegasus 4S دو سیم‌کارته بوده و از شبکه‌های FDD-LTE/TD-LTE/W-CDMA/TD-SCDMA/CDMA2000/GSM و VoLTE پشتیبانی می‌کند. این گوشی در کشور چین در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد ولی در حال حاضر اطلاعاتی از زمان معرفی و قیمت این محصول منتشر نشده است.

5 در مورد “اطلاعات جدیدی از گوشی ایسوس Pegasus 4S منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH