بروزرسانی نرم‌افزار یوتیوب و پشتیبانی آن از صفحه نمایش آی‌فون X

با ارایه آی‌فون X، اپل نه تنها صفحه نمایش جدیدی برای سری گوشی‌های آی‌فون معرفی نمود، بلکه رزولوشن صفحه نمایش آنها را نیز تغییر داد و پنل اولد بزرگ‌تر و بدون حاشیه‌ای را به کار گرفت. همین امر موجب شد تا برنامه‌های طراحی شده برای مدل‌های قبلی مجبور به ارایه بروزرسانی برای استفاده بهتر از صفحه نمایش بدون حاشیه جدید شوند.

یوتیوب نیز از جمله همین نرم‌افزارها بود که به تازگی بروزرسانی خود را در این خصوص منتشر کرده است. بر اساس changelog، بروزرسانی پشتیبانی از صفحه نمایش آی‌فون X قابلیت جدیدی تحت عنوان pinch to zoom برای حالت نمایش تمام صفحه معرفی کرده است.

با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بر روی قسمت مورد نظر خود از فیلم پخش شده زوم کرده و آن را تمام صفحه تماشا کنند. البته این به معنای آن است که بقیه محتوا از دست خواهد رفت. علاوه بر حالت تمام صفحه در نرم‌افزار جدید، می‌توان حالت پیش فرض را بر روی حالت قدیمی letterbox قرار داد، که در این صورت قسمت‌هایی از سمت چپ و راست تصویر مشکی خواهد شد. کاربران علاوه بر قابلیت پینچ، می‌توانند از زوم برای استفاده بهتر از صفحه نمایش بزرگ آی‌فون X بهره‌مند شوند.

کاربران آی‌فون X می‌توانند جهت دریافت آخرین برزورسانی نرم‌افزار یوتیوب به App Store مراجعه نمایند، یا به صورت خودکار اقدام به دریافت آن از طریق نرم‌افزار کنند.

6 در مورد “بروزرسانی نرم‌افزار یوتیوب و پشتیبانی آن از صفحه نمایش آی‌فون X”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH