اگزینوس 9810

سامسونگ رسما پردازنده جدید اگزینوس 9810 را معرفی کرد؛ قلب تپنده گلکسی S9!

همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آمده بود، سامسونگ چیپست اگزینوس 9810 را برای پرچم‌داران سال 2018 خود در نظر گرفته است. انتظار می‌رود برخی نسخه‌های گلکسی S9 به جای اسنپدراگون 845، از این چیپست استفاده کنند. آخرین نسل از چیپست‌های انحصاری سامسونگ از سومین نسل هسته‌های انحصاری این کمپانی استفاده خواهد کرد که البته اطلاع زیادی از جزییات آن در دسترس نیست.

در بخش پردازشگر گرافیکی، سامسونگ تنها عبارت ارتقا یافته را عنوان کرده است. احتمالا بدین معنا خواهد بود که به‌جای استفاده از هسته‌های مالی G71، از پردازنده گرافیکی مالی G72 استفاده خواهد شد. تراشه‌های تولید شده تحت معماری 10 نانومتری هستند و از معماری 7 نانومتری بهره نمی‌برند.

اگزینوس 9810 از مودم جدید 1.2 گیگاهرتزی سامسونگ (Cat. 18 6CA) استفاده می‌کند که توانایی ترکیب 6 شبکه ارتباطی را دارد. این موضوع برای اولین‌بار در یک تلفن‌ همراه مشاهده می‌شود.

این کمپانی هم‌چنین سنسور ISOCELL Slim 2X7 که پیش‌تر معرفی کرده بود را نیز به نمایش گذاشت. این سنسور 24 مگاپیکسلی بوده و اندازه پیکسل‌های آن به 0.9µm می‌رسد که توانایی جذب نور بیش‌تر را دارد.

دیگر محصولاتی که سامسونگ از آن‌ها رونمایی کرد مربوط به کامپیوتر می‌شود. رم 16 گیگابایتی GDDR6 که نسبت به نسل‌های قبلی دو برابر حافظه بیشتر ارایه می‌دهد و با ولتاژ بسیار پایین کار می‌کند. هم‌چنین هارد 8 ترابایتی NVMe SSD می‌تواند نیم پتابایت را در هر ثانیه منتقل کند. البته باید توجه داشت که این هارد برای دیتاسنترها استفاده می‌شود.

7 در مورد “سامسونگ رسما پردازنده جدید اگزینوس 9810 را معرفی کرد؛ قلب تپنده گلکسی S9!”

    1. یجوری میگی امکانات فوق العاده ای داره انگار ده ساله داری باهاش کار میکنی؟
      گوگولی هنوز معرفی نشده این گوشی، تو از کجا فهمیدی امکانات فوق العاده ای داره?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH