هواوی همچنان به مایکروسافت، خدمت خواهد کرد!

staffandvisiیکی از جالب و چالش برانگیزترین سوال دوست‌داران سیستم عامل ویندوز فون  این است که بالاخره سرنوشت دیگر کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل  پس از خرید نوکیا، چه می‌شود؟! گویا اقدام مایکروسافت برای خرید نوکیا با رقمی معادل 7.17 میلیارد دلار، دیگر شرکای سخت افزاری مایکروسافت را درباره ادامه همکاری با ویندوز فون، به ترس واداشته است. نوکیا هم‌اکنون 80 تا 90 درصد از اکو سیستم ویندوز فون را در اختیار دارد، بنابراین جایی برای درخشش دیگر کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند باقی نمانده است.

اما چنبره زدن نوکیا برروی ویندوز فون، هنوز نتوانسته غول چینی “هواوی” را برای تولید محصولاتی مبتنی بر ویندوز فون دلسرد کند و به تازگی، ریچارد رن، مدیر بخش مصرف کنندگان هواوی در اروپا از ابراز علاقه این کمپانی برای تولید محصولات بیش‌تر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون خبر داده است. آقای چن گفته:

ما همچنان به توسعه دستگاه‌ها و ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ادامه می‌دهیم و محصولات بیش‌تری را نیز عرضه خواهیم کرد. ما یکی از شرکای استراتژیکی و کلیدی مایکروسافت باقی خواهیم ماند.

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره تصمیمات این کمپانی برای ادامه همکاری‌اش با مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز فون محبوبش، در دسترس نیست و همچنان آینده هواوی و ویندوز فون در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند. این مشکلات و کم‌کاری‌ها به دلیل مشکلات و پشتیبانی محدود سیستم عامل ویندوز فون از تجهیزات سخت افزاری و امکانات نرم افزاری، بوده و احتمالا فبلت نوکیا با نام لومیا 1520، جرقه تولید محصولات بیش‌تر ویندوز فونی را خواهد زد!

کمپانی بزرگ هواوی، در بازار سیستم عامل آندروید گوگل شیرین کاری‌های بسیار کرده و با تولید فبلت 6 اینچی آسند میت، قدرت این کمپانی در بازار گوگل و سیستم عامل آندروید دوست‌ داشتنی، اوج گرفته است. از طرفی، فروش بازار چین هم‌اکنون به بهترین جای ممکن برای فروش محصولات ویندوز فونی تبدیل شده و هواوی خواهد توانست با تمرکزی عظیم بر این بخش از بازار، مایکروسافت را به سوی قدرت حرکت دهد.

1 در مورد “هواوی همچنان به مایکروسافت، خدمت خواهد کرد!”

  1. سلام.خسته نباشید.ایا هواوی اندروید جدید برای تبلت مدیا پد عرضه کرده؟چه جوری باید اپدیت کنیم.ممنون از زحماتتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH