تبلت جدید سونی؛ هدیه ژاپنی‌ها به خانم‌های سر آشپز!

Xperia-Tablet-Z-kitchen-edition-4

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک تبلت برای استفاده در آشپزخانه و در کنار پخت و پز باید داشته باشد، قابلیت ضد آب بودن آن است و به نظر می‌رسد سونی به خوبی از این موضوع اگاهی دارد چراکه تبلت جدید سونی، برای عاشقان پخت و پز طراحی شده و به کمک آن می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ درست کنید.

تبلت جدید آشپزخانه سونی، اکسپریا Z مدل آشپزخانه نام گرفته و در آن، کلی اپلیکیشن آموزش آشپزی، پخت و پز قرار داده شده است. این تبلت آشپزخانه، می‌تواند به کمک Stand قابل حملش به راحتی در هر جایی، جای بگیرد. ارزش اپلیکیشن‌های آشپزی این تبلت در حدود 115 دلار بوده که ارزش نهایی نسخه 32 گیگابایتی تبلت اکسپریا Z آشپزی، 649 دلار قیمت گذاری شده و آز آنجایی که این تبلت ضد آب است، پس به نظر قیمت در نظر گرفته شده برای آن، کاملا منطقی است.

ویژگی ضد آب این تبلت، سبب می‌شود تا بتوانید تبلت آشپزی خود را به راحتی شسته و به صفحه نمایش مرطوب، چرپ و یا خمیری‌اش که انگشتان دستتان این بلا را بر سر تبلت آشپزی سونی آورده، جانی دوباره دهید. هم‌چنین در داخل این تبلت، یک دماسنج بی‌سیم قرار گرفته است که هنگامی درجه حرارت غذا به سطح در نظر گرفته شده‌اش برسد، شما را آگاه می‌کند.

همان‌طور که گفتیم در داخل این تبلت، کلی اپلیکیشن آموزش آشپزی قرار گرفته است که می‌تواند در پخت و پز یک غذای لذیذ و خوشمزه به شما کمک کند. حال اگر گفتید چه برنامه‌های مشهور آشپزی‌ای در تبلت اکسپریا Z مدل آشپزخانه، جای گرفته؟!

  1. BigOven: با این اپلیکیشن، می‌توانید بر طرز تهیه 250 هزار غذا و خوراکی نگاهی بی‌اندازید و یا همچنین طرز تهیه غذاهای خودتان را به این برنامه اضافه نمایید.
  2. Evernote Food: Evernote Food به شما کمک می‌کند تا غذایی را که دوست دارید، درست کنید، برطرز تهیه غذاهای بی‌شماری مسلط شوید و آن‌هارا از یاد نبرید!
  3. Juicing Recipes: کار این اپلیکیشن خیلی ساده است؛ ارائه اطلاعات درباره آب میوه درست کردن، آب گرفتن میوه‌ها و همه چیزهایی که نیاز دارید تا یک رژیم غذایی کاملا سالم داشته باشید.

به نظر می‌رسد تبلت‌ها به زودی خواهند توانست به یک عضو جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما و به خصوص شکمو‌ها، تبدل شوند و سونی می‌خواهد زودتر از هر کمپانی مشهور دیگری حس آشپزی یک غذای بسیار خوش‌مزه و لذیذ را در دنیای آندروید گوگل، برای دوستان خود به ارمغان بی‌آورد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH