طبق پیش‌بینی تحلیل‌گران، فروش آی‌فون 8 با کاهش و آی‌فون X با افزایش روبرو خواهد شد

تحلیل‌گر مینگ چی کو از KGI اخیرا گزارشی از پیش‌بینی خود برای عملکرد سه هندست جدید اپل در فصل تعطیلات و اوایل سال 2018 منتشر کرده است.

کو تخمین زده است که آی‌فون X بین 22 تا 24 میلیون واحد در آخرین فصل سال خواهد فروخت و همین روند قدرتمند را تا اوایل سال 2018 هم ادامه خواهد داد. تخمین زده می‌شود که تولید این پرچمدار 35 تا 45 درصد در فصل آینده رشد داشته باشد زیرا مشکلات مرتبط به کمبود موارد لازم برای تولید هم برطرف شده است. ضمنا کاربران نسبت به گذشته با نبود دکمه هوم راحت‌تر شده‌اند، هر چند از این مورد کاملا مطمئن نیستیم.

آی‌فون X

در سوی دیگر درخواست برای آی‌فون 8 کم‌تر از انتظار خواهد بود و از این رو کمپانی برای فصل اول سال آینده تولید آن را تا 50 درصد کاهش خواهد داد. در مقابل آی‌فون 8 پلاس با رشد فروش مواجه خواهد شد. زیرا در واقع تنها گزینه‌ای است که می‌تواند علاقه‌مندان به نمایشگرهای بزرگ‌تر را راضی نگه دارد.

کو پیش‌بینی می‌کند که یکی از تولیدکنندگان محصولات اپل یعنی Hon Hai، برخی از خط‌های تولید آی‌فون 8 پلاس را برای تولید آی‌فون X به‌کار خواهد گرفت تا تولید را به اندازه تقاضا برساند. همین امر باعث می‌شود که تا پایان سال، 25 تا 27 میلیون دستگاه آی‌فون X روانه بازار شود.

7 در مورد “طبق پیش‌بینی تحلیل‌گران، فروش آی‌فون 8 با کاهش و آی‌فون X با افزایش روبرو خواهد شد”

  1. ایفون ۲۰۱۸ که بیاد حتما میگن فروش ایکس اومده پایین .خب طبیعتش همینه دیگه این که دیگه تعجب نداره

  2. خب معلومه دیگه یه گوشی جدید بیاد چون بهتره فروش بیشتری میکنه این اشتباه اپل بوده ک سرکل کل با سامسونگ دو مدل باهم معرفی کرده

  3. اشکان موسوی

    اشتباه کرد نباید دو مدل رو باهم میداد ب بازار
    ولی ایفون ۸ خیلی بهتزه مشکلاتش کمتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH