اپل در سال آینده از سه گوشی شبیه به آی‌فون X رونمایی خواهد کرد

بالاخره پس از هفته‌ها انتظار، عرضه آخرین آی‌فون سال 2017 آغاز شد و اکنون نوبت به انتشار شایعات مربوط به آی‌فون‌های 2018 این شرکت رسیده است. مینگ-چی کو، از تحلیلگران برجسته مرکز KGI Securities، با انتشار گزارشی جدید اطلاعاتی را درخصوص اسمارت‌فون‌های مورد انتظار کمپانی اپل در سال آینده ارائه کرده است.

اولین موردی که می‌بایست از آن مطلع شوید، این است که اپل طراحی آی‌فون X را در مدل‌های جدید خود حفظ خواهد کرد، بدین معنی که نمایشگر بدون حاشیه و حاشیه بالایی نمایشگر که به‌عنوان Notch شناخته می‌شود، بدون تغییر باقی خواهند ماند. بنابراین، تمامی‌مدل‌های 2018 گوشی‌های آی‌فون از لحاظ شکل و شمایل، شباهت زیادی به هم خواهند شد و خبری از سنسور اثر انگشت در این مدل‌ها نخواهد بود. درعوض، از سیستم دوربین TrueDepth در قسمت جلویی گوشی استفاده خواهد شد.

به اعتقاد آقای کو، دو مدل از این آی‌فون‌ها از پنل OLED و مشخصات فنی قدرتمند و مشابهی بهره خواهند برد. اندازه نسخه کوچک‌تر نیز با ابعاد آی‌فون X امسال برابری خواهد کرد و دو مدل دیگر برای کاربرانی که به گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ علاقه دارند، مناسب خواهند بود. احتمالا مدل 6.5 اینچی آی‌فون سال بعد، از رزولوشن نمایشگر بیشتری نسبت به آی‌فون X برخوردار خواهد بود و تراکم پیکسل آن نیز تا 500PPI ارتقا خواهد یافت.

مدلی که تقریبا بین این دو گوشی جای خواهد گرفت، به نمایشگر 6.1 اینچی LCD مجهز خواهد بود و در مقایسه با دو مدل دیگر، از مشخصات فنی ضعیف‌تری بهره خواهد برد. قیمت این گوشی بین 649 تا 749 دلار پیش‌بینی شده است. نمایشگر این گوشی، از رزولوشن پایین‌تر و تراکم پیکسل کمتری برخوردار است. گفته می‌شود که مواد مورد استفاده برای ساخت این گوشی نیز در مقایسه با دو مدل دیگر، ارزان‌تر خواهد بود.

اگرچه این تحلیلگر به ارائه اطلاعات دقیق و موثق شهرت دارد، اما باید این نکته را نیز درنظر گرفت که هنوز هیچ ‌‎کدام‌یک از موارد ذکر شده مورد تایید قرار نگرفته‌اند و از این‌رو، می بایست در پذیرش آن‌ها وسواس بیشتری به خرج داد.

5 در مورد “اپل در سال آینده از سه گوشی شبیه به آی‌فون X رونمایی خواهد کرد”

  1. ایفون ایکس که پر از مشکل و ایراده اصلا به درد تمیخوره همشونم که شبیه هم داره میسازه من موندم این طرفدارای اپل تنوع طراحی حالیشون نمیشه که همش ایفون یه شکل قیافه میخرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH