عرضه نسخه بتا اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 برای هواوی P10 و P10 پلاس

هواوی در جریان رونمایی از گوشی‌های سری میت 10، از رابط کاربری جدید EMUI 8.0 خود نیز که مبتنی بر اندروید 8.0 اوریو طراحی شده، پرده برداشت. حال این شرکت قصد دارد تا این رابط جدید را برای دو پرچم‌دار نیم‌سال اول خود یعنی P10 و P10 پلاس عرضه کند.

براساس آخرین گزارش‌ها، این شرکت چینی به‌تازگی عرضه نسخه Closed Beta رابط EMUI 8.0 را که مبتنی بر اندروید اوریو طراحی شده، برای اسمارت‌فون‌های P10 و P10 پلاس آغاز کرده است. ثبت‌نام برای دریافت به‌روزرسانی Closed Beta از 14الی 16 نوامبر ادامه داشت و علاقه‌مندان می‌توانستند با استفاده یک شماره اکانت و شماره سریال گوشی خود، در این طرح ثبت‌نام کنند.

EMUI 8.0

این اولین Closed Beta عرضه‌ شده توسط هواوی نیست و پیش از این، گوشی‌های سری میت 9 و آنر V9 نیز نسخه Closed Beta رابط EMUI 8.0 را دریافت کردند. با تداوم این روند، به‌زودی دیگر مدل‌های موجود نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. بااین‌حال، پکیج کامل آپدیت برای Stable ROM تا اوایل سال آینده میلادی عرضه نخواهد شد.

گفتنی است مدل‌های سری هواوی میت 10 به پردازنده جدید کایرین 970 مجهز شده‌اند که از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد. همچنین، ردپای هوش مصنوعی در رابط کاربری این گوشی‌ها نیز مشاهده می‌شود، اما به‌دلیل تفاوت‌های سخت افزاری، ممکن است برخی مدل‌های قدیمی ‌با دریافت رام EMUI 8.0، به این قابلیت مجهز نشوند. خوشبختانه دیگر ویژگی‌های این رابط کاربری به مشخصات سخت افزاری وابسته نیست و برای تمامی‌ کاربران عرضه خواهد شد.

4 در مورد “عرضه نسخه بتا اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 برای هواوی P10 و P10 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH