براساس گزارشات، شرکت سامسونگ اجزای سیستم تشخیص چهره سفارش داده است

با توجه به خیزش سریع شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به سمت اسکنرهای اثر انگشت که با عرضه گوشی آی‌فون 5S شروع شد، به باور ما واقعا مایه تعجب نخواهد بود که اکنون با عرضه گوشی آی‌فون X، تولیدکنندگان گجت‌های اندرویدی نیز نیم‌نگاهی به فناوری تشخیص چهره داشته باشند. در واقع اخیرا شنیده شده است که شرکت سامسونگ می‌تواند نسبت به استفاده از این تکنولوژی در گوشی گلکسی S9 راغب باشد.

اکنون براساس گزارشی از سوی شرکت سامسونگ موبایل کره جنوبی، این شایعات به سرعت گسترش یافته و رنگ واقعیت به خود می‌گیرند. زیرا مطابق گزارشات، ظاهرا در حال حاضر شرکت سامسونگ سفارش تامین اجزای ضروری جهت ساخت یک سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی را مطرح نموده است. به ادعای این گزارش، انتظار می‌رود که سیستم آینده شرکت سامسونگ، دقت بیشتر، سرعت بالاتر‌ و امنیت مناسب‌تری نسبت به نمونه موجود در گوشی گلکسی S8 داشته باشد.

همان‌گونه که احتمالا در گزارشات قبلی شنیده‌اید، انتظار می‌رود که سامسونگ اسکنر عنبیه را نیز حفظ نماید. نمی‌توان مطمئن بود که آیا این موضوع به معنای حذف اسکنر اثر انگشت خواهد بود یا خیر. اما زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که شرکت سامسونگ در تلاشی قصد دارد به رقابت با دوربین TrueDepth و سیستم تشخیص چهره گوشی آی‌فون X موسوم به Face ID بپردازد.

بایستی منتظر ماند و دید که آیا آن‌ها موفق خواهند بود یا خیر. مینگ چی-کو، تحلیلگر موسسه KGI Securities، پیش‌تر اظهار کرده بود که تولیدکنندگان هندست‌های اندرویدی، 2.5 سال با دستیابی به سیستم دوربین TrueDepth شرکت اپل فاصله دارند. اما اگر یک شرکت، مستعد دستیابی به چنین سیستمی باشد، یقینا آن شرکت سامسونگ خواهد بود.

6 در مورد “براساس گزارشات، شرکت سامسونگ اجزای سیستم تشخیص چهره سفارش داده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH