بار دیگر بازار چین و فرصتی بزرگ برای اپل

apple-china1

آمارها نشان می‌دهد که چین موبایل در حال حاضر 42 میلیون کاربر غیر رسمی آیفون دارد که در واقع این مقدار فرصتی بزرگ برای اپل محسوب می‌شود. البته این تعداد تنها قادرند از تلفن خود در مود 2G با سرعت بسیار پایین انتقال داده استفاده کنند و به این دلیل بوده که تکنولوژی شبکه‌ای مورد استفاده در چین TD-SCDMA است.

دو محصول جدید کمپانی اپل، آیفونهای 5S و 5C از TD-LTE پشتیبانی می‌کنند و قرار است چین در ماه نوامبر پس از آنکه شبکه نسل چهارم خود را راه اندازی کرد، شاهد حضور این دو محصول در فروشگاه‌های خود باشد. حالا تصور کنید این 42 میلیون نفر آیفون بدون قرار داد را تهیه کرده و سیم کارت چین موبایل را درون آن قرار دهند. سپس تعداد زیادی از آنها به اپراتور مراجعه خواهند کرد. تازه بغیر از این تعداد زیادی کاربر جدید از 740 میلیون مشترک این اپراتور هم هستند که روی به اپل خواهند آورد. این تعداد عظیم قطعا سود کلانی برای این کمپانی خواهد داشت و مثل همیشه این چین است که بازار اپل را حفظ خواهد کرد.

2 در مورد “بار دیگر بازار چین و فرصتی بزرگ برای اپل”

  1. فقط اپـــــــــــــــــــــــــــل من خودم از سیستم عامل اندروید و گوشی سامسونگ گالکسی اس 4 استفاده میکنم اما انصافا باید واقعیت رو گفت گوشی من در مقابل آیفون 5 مثل اسباب بازی بود چه برسه به آیفون جدید 5 اس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH