فبلت جدید ال‌جی؛ شبیه به اکسپریا زد اولترا خواهد بود!

LG_LOGO2

بعد از اینکه اولین فبلت‌ها وارد بازار شدند، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد این مدل عجیب، به این سرعت شرکت‌های تولید کننده را وسوسه کند تا تولیدش را در دستور کار خود قرار بدهند.

اما در این میان، شایعات هم به این آتش دامن می‌زنند. در یکی از جدیدترین شایعات بازار فناوری، متوجه شدیم شرکت ال‌جی، کار بر روی تولید فبلت جدیدی را آغاز کرده است که از لحاظ نمایشگر، چیزی شبیه به سونی ایکسپریا زد اولترا خواهد بود. همان‌طور که می‌دانیم سایز این دستگاه سبب شده است تا لقب بزرگ‌ترین صفحه نمایش در تولیدات حال حاضر دنیا به آن تعلق بگیرد.

انتظار می‌رود که این فبلت ال‌جی، با سایز 6.4 اینچ و چگالی پیکسلی برابر با 418 تولید شود که به راحتی چگالی پیکسلی 342 سونی را پشت سر خواهد گذاشت. این فبلت، با 3 گیگابایت رم به همراه دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت و جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید ( کیت کت 4.4) روانه بازار می‌شود.

اگر چه تا کنون هیچ شایعه‌ای مبنی بر تاریخ ارایه این دستگاه و نام در نظر گرفته شده برای آن منتشر نشده است. هم اکنون با عرضه انتشار سونی اکسپریا زد اولترا، بازار فبلت‌ها در حالی به شدت رونق گرفته است که سامسونگ اعلام کرده گلکسی نوت 3 خود را به زودی عرضه خواهد کرد و در سوی مقابل هم نمی‌توان شایعات ارایه محصولاتی این چنینی از سوی نوکیا (لومیا 1520) و اچ‌تی‌سی (HTC one Max) را نادیده گرفت.

4 در مورد “فبلت جدید ال‌جی؛ شبیه به اکسپریا زد اولترا خواهد بود!”

  1. هومن پوندتبادان

    این فبلت جدید ال جی هنوز وارد بازار نشده….اگه میشه به من اطلاع بدید..
    همین فبلتی کا میگن 6.4 اینچی

  2. علیرضا مطریان

    فکر کنم محصول الجی از آلترا زد خیلی بهتر باشه اگه همون امکانات و دوربین G2 رو به ابعاد بزرگتر 6.4 اینچی بیاره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH