سامسونگ و تلاش برای تولید نسل بعدی ساعت‌های مچی هوشمندش!

Samsung_Galaxy_Gear-5526_610x458

سامسونگ هنوز عرضه رسمی ساعت مچی هوشمند معروفش را به نام Galaxy Gear آغاز نکرده است اما در گزارشات جدید، خبر آمده این کمپانی در تلاش است تا نسل بعدی ساعت‌های مچی هوشمند را هرچه سریع‌تر توسعه داده و به مرحله تولید انبوه برساند. این گزارش از یک منبع در کره جنوبی، منتشر شده و این منبع یادآور شده است که نسل بعدی ابزارهای پوشیدنی سامسونگ با نام گلکسی Gear احتمالا در ربع اول سال جاری معرفی می‌شود.

با توجه به گزارشات  رسانه های کره ای، سامسونگ در حال حاضر توسعه گلکسی Gear 2 را آغاز کرده است. نسل بعدی ساعت‌های مچی هوشمند سامسونگ انتظار می‌رود باتری بهبود یافته و یک تراشه GPS را در خود جای داده باشند. با توجه به بازخورد منفی منتقدین نسبت به ساعت مچی Galaxy Gear 1، احتمالا سامسونگ ابزارهای بیش‌تری را با نسل دوم ساعت مچی هوشمند خود، جفت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد معرفی نسخه ابتدایی ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear، به عنوان یک دلیل بسیار محکم برای پذیرش ورود نسل جدیدی از ابزارهای پوشیدنی به زندگی روزمره‌مان بوده است. سامسونگ شاید در نظر داشته باشد، تا نسل بعدی ساعت هوشمند Galaxy Gear را، در نمایشگاه‌های CES و MWC سال آینده معرفی کرده و پس از مدت کوتاهی، به عرضه عمومی برساند.

به نظر شما دلیل شتاب این کمپانی برای معرفی نسل بعدی ابزار پوشیدنی خود چه بوده است؟! آیا این موضوع، اشاره به ترس سامسونگ از معرفی یک ساعت مچی هوشمند تمام عیار از سوی اپل و برتری ساعت مچی هوشمند سونی بر گلکسی Gear دارد؟!

1 در مورد “سامسونگ و تلاش برای تولید نسل بعدی ساعت‌های مچی هوشمندش!”

  1. علیرضا مطریان

    شاید دلیلش همین ترس باشه که شما میگید ولی توجه داشته باشید اگه من بدونم Galaxy Gear 2 قراره 4 5 ماه دیگه بیاد Gear 1 رو میخرم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH