مشخصات جدیدی از تبلت ویندوزی نوکیا، فاش شد!

Nokia-Lumia-Windows-8-RT-Tabletحتما می‌دانید نوکیا جدیدا به سوی بازار تبلت‌ها، روی خوش نشان داده و در نظر دارد تا هرچه سریع‌تر تولید تبلت ویندوز RT خود را آغاز نماید. تبلت جدید نوکیا بر طبق شایعه‌ای، به تازگی گواهی بلوتوثی را برای مدل RM-114 دریافت کرده است. در آزمون GFX نیز، این تبلت با مدل RX-114 شناخته می‌شود.

تبلت جدید ویندوزی نوکیا، که پیش‌تر با کد “سیریوس” شناخته می‌شد، در نتایج بنچمارک GFX، با کد نام “Jinsh Sirius” حضور یافته است. نتایج به دست آمده از این آزمون سخت افزاری، نشان می‌دهد تبلت ویندوز RT جدید نوکیا، حاوی پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 بوده و تراشه گرافیکی آدرنو 330 برروی آن، به کار گرفته شده است. پیش‌تر مشخصاتی از مدل قرمز رنگ این تبلت در اپراتور Varizon، فاش شده بود.

انتظار می‌رود در این تبلت ویندوزی ، نوکیا از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح صفحه نمایش 1080*1920 کرده باشد که این صفحه نمایش بتواند به خوبی در زیر نور آفتاب، خوانا و جذاب دیده شود. رم به کارگرفته شده برروی تبلت سیریوس نوکیا، 2 گیگابایتی بوده و حافظه 32 گیگابایتی آن نیز، قابل ارتقاء است. دوربین جلویی آن 6 مگاپیکسلی بوده و دوربین در نظر گرفته شده برای مکالمه تصویری با نزول، به 2 مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است. باتری این تبلت می‌تواند با استفاده مداوم، 10 ساعت دوام داشته باشد و ویژگی پشتیبانی سیریوس نوکیا از  ارتباطات نسل چهارم LTE، قابل توجه است.

همانند تبلت‌های سورفیس مایکروسافت، تبلت جدید نوکیا می‌تواند به کاوری متصل شده که در آن از باتری، استفاده شده است. این امر سبب می‌شود تا طول عمر باتری تبلت ویندوزی نوکیا، افزایش چشم‌گیری داشته باشد. تبلت “سیریوس” نوکیا به همراه فبلت 6 اینچی لومیا 1520، احتمالا در 26 سپتامبر رونمایی خواهد شد.

1 در مورد “مشخصات جدیدی از تبلت ویندوزی نوکیا، فاش شد!”

  1. علیرضا مطریان

    مشخصات سخت افزاری خیلی عالیه اما RT به گفتۀ کاربراش نیازمند توسعۀ بیشتر و یک بروزرسانی اساسیه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH