فروش نینتندو سوییچ

با انتشار پوکمون در سال 2018، سوییچ 40 درصد بازار کنسول‌ها را تصاحب خواهد کرد

در نمایشگاه E3 سال 2017 بود که اعلام شد پوکمون RPG بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این یکی از خبرهای هیجان‌انگیز نمایشگاه مذکور، به خصوص برای عاشقان بازی پوکمون بود که می‌توانستند در خانه با سوییچ به بازی کردن مشغول شوند.

البته تنها این دسته از شنیدن خبر فوق خوشحال نبودند و Mat Piscatella، تحلیل‌گر NPD با انتشار پست‌هایی در فروم ResetEra بیان کرده که با عرضه پوکمون در سال 2018 بر روی سوییچ، این کنسول به راحتی می‌تواند 40 درصد حوزه سخت‌افزاری کنسول‌ها را به تصرف خود درآورد. در یکی از پست‌های وی آمده است:

اگر سال بعد پوکمون عرضه شود، من به راحتی می‌توانم ببینم که سوییچ فروش Wii را پشت سر گذاشته و سهمی 40 درصدی از بازار سخت‌افزار کنسول‌ها را به خود اختصاص داده است.

البته هنوز تاریخ قطعی برای عرضه این بازی بر روی سوییچ مشخص نشده، اما نزدیک‌ترین زمان زودتر از سال 2018 نخواهد بود؛ البته امکان آن وجود دارد که زمان عرضه این بازی حتی به تاخیر افتد. در هر صورت با توجه به شور و غوغایی که بازی پوکمون GO در بین بازیکنان و حتی افراد عادی به‌وجود آورد، دور از واقعیت نخواهد بود اگر نسخه RPG بازی تاثیر شگرفی در فروش سوییچ داشته باشد.

5 در مورد “با انتشار پوکمون در سال 2018، سوییچ 40 درصد بازار کنسول‌ها را تصاحب خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH