ایسوس پدفون اینفینیتی جدید؛ معجزه تازه شرقی‌ها!

Asus-unveils-the-new-PadFone-Infinity-with-Snapdragon-800-and-pixel-binning-camera

هنوز مدت زیادی از معرفی پرچم دار جادویی اول کمپانی ایسوس با نام ایسوس پدفون اینفینیتی نگذشته، که این کمپانی نسل دوم آن را رسما معرفی کرد. این گوشی و تبلت جادویی که بازهم قرار است با حضورشان در بازار، دنیا را متحول کنند نسبت به مدل قبلی خود، با تغییرات نسبتا گسترده‌ای روبه‌رو بوده‌اند.

صفحه نمایش تلفن هوشمند محصول جدید ایسوس، 5 اینچی بوده و از نوع Super IPS-LCD می‌باشد. این صفحه نمایش می‌تواند رزولوشن تصویر 1920*1080 را به نمایش درآورد. برروی ایسوس پدفون اینفینیتی جدید، از یک پردازنده چهارهسته‌ای سری 800 پردازنده‌‌ی اسنپ دراگون کوالکام با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز برای هرهسته، استفاده شده است. رم به کارگرفته شده برروی این محصول جدید و البته جادویی ایسوس، 2 گیگابایتی بوده و با یک باتری 2400 میلی آمپری، پشتیبانی می‌شود. دوربین ایسوس پدفون جدید، 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 باقی مانده اگرچه ایسوس ادعا می‌کند در محصول جدیدش، از یک تکنولوژی که PixelMaster نامیده می‌شود، استفاده کرده است. این تکنولوژی بنا بر گفته ایسوس، باعث می‌شود تا تصاویر گرفته شده با ایسوس پدفون اینفینیتی جدید، از جزئیات بسیار بیش‌تر و بهتری نسبت به رقیبان خود، بهره مند باشد.

2محصول جدید ایسوس، در دو حافظه 16 و 32 گیگابایتی به فروش می‌رسد و اسلات در نظر گرفته برای کارت حافظه MicroSD، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید این فضا را گسترش دهید. ایسوس پدفون اینفینیتی 2، به خوبی از اپراتور و شبکه‌های آسیایی/اروپایی پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ سیاه و سفید، به فروش خواهد رسید. برروی این محصول، از نسخه 4.2.2 سیستم عامل آندروید گوگل استفاده شده است.

قیمت پدفون اینفینیتی جدید ایسوس به تنهایی، 640 دلار بوده که 240 دلار دیگر نیز، باید برای خرید تبلت 10 اینچی‌اش بپردازید. اگر به دنبال محصول جادویی می‌گردید که هم نقش تبلت را بازی کند و هم یک گوشی تمام عیار باشد، پیشنهاد می‌کنیم محصول جدید ایسوس را به لیست خریدتان بی‌افزایید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH