افشای مشخصات لپ‌تاپ تجاری آینده شرکت لنوو که جزو سری ThinkPad نیست

شرکت لنوو دارای 2 برند مختلف لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ‌های سری IdeaPad برای مصرف‌کنندگان عادی و سری ThinkPad برای کسب‌و‌کارها عرضه می‌شوند. براساس آخرین اطلاعات افشا شده از سوی وب‌سایت WinFuture، به‌نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد سری جدیدی از لپ‌تاپ‌هایش را معرفی کند. لنوو V730، یکی از اولین لپ‌تاپ‌ها در این سری است که یک مدل تجاری بوده و المان‌های طراحی هر دو برند IdeaPad و ThinkPad را با یکدیگر درهم آمیخته است.

با مشاهده تصویر فوق، می‌توانید متوجه شوید که هدایت‌کننده ایزومتریک نشانگر موس و صفحه‌ کلید منحصر به‌فرد سری ThinkPad دیگر وجود ندارد؛ اما بدنه دستگاه، شبیه به مدل‌های سری ThinkPad است. این لپ‌تاپ، مجهز به صفحه نمایش 13 اینچی فول‌ اچ‌دی با روشنایی 300 نیت و حاشیه‌های باریک است.

این محصول از پردازنده مدل 8550U سری Core i7 شرکت اینتل، 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز و تا سقف 512 گیگابایت حافظه SSD با رابط اتصال PCIe قدرت می‌گیرد. از آن‌جایی‌که این لپ‌تاپ بر روی اهداف مرتبط با کسب‌وکار تمرکز کرده، لذا با کلیه درگاه‌های ضروری به بازار عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ دارای یک جفت پورت USB 3.0، یک درگاه Type-C، یک پورت Ethernet، یک درگاه HDMI و یک درگاه کارت حافظه است.

باتری 45 وات‌ساعتی شاید به این دستگاه امکان دهد تا برای مدت 8 تا 10 ساعت، آماده به‌کار باشد. احتمالا به‌زودی، طی نمایشگاه CES در ماه آینده، اطلاعات بیش‌تری را مستقیما از زبان لنوو در مورد این لپ‌تاپ خواهیم شنید.

5 در مورد “افشای مشخصات لپ‌تاپ تجاری آینده شرکت لنوو که جزو سری ThinkPad نیست”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH