اندروید اوریو در قالب نسخه پایدار رابط‌ کاربری EMUI 8.0، برای گوشی میت 9 عرضه شد

پس از هفته‌ها ارزیابی نسخه آزمایشی، نهایتا کمپانی هواوی اقدام به معرفی به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری EMUI 8.0 برای گوشی‌های سری میت 9 خود کرد. همچنین این به‌روزرسانی، سیستم‌عامل اندروید 8.0 را به پرچم‌دار این شرکت می‌آورد.

به‌روزرسانی رابط EMUI 8.0، در حال حاضر به‌صورت OTA در دسترس نیست؛ اما می‌تواند به‌صورت دستی بر روی گوشی دانلود شود. لیستی از مدل‌های مختلف سری میت 9 که از این به‌روزرسانی پشتیبانی می‌کنند، در ادامه ارائه شده است:

  • میت 9 مدل MHA-AL00
  • میت 9 نسخه Full Netcom مدل MHA-TL00
  •  میت 9 پرو نسخه Full Netcom مدل LON-AL00
  • میت 9 نسخه پورشه

افرادی که نمی‌توانند برای دریافت به‌روزرسانی به‌صورت OTA منتظر بمانند، با مراجعه به اپلیکیشن خدمات موبایل شرکت هواوی و انتخاب گزینه “درخواست به‌روزرسانی” می‌توانند درخواست خود برای دریافت به‌روزرسانی مذکور را ثبت نمایند.

رابط کاربری EMUI 8.0، چندین ویژگی جالب را به گوشی‌های سری میت 9 می‌آورد. اما ویژگی کلیدی، تجربه هوش مصنوعی است که در پس‌زمینه فعالیت می‌کند و وظیفه تخصیص منابع سخت‌افزاری به اپلیکیشن‌هایی که به‌صورت متداول، مورد استفاده قرار می‌گیرند را بر عهده دارد. همچنین این قابلیت، در برنامه‌هایی نظیر اپلیکیشن دوربین، برای فعالیت‌هایی سطحی و ظاهری مانند تشخیص صحنه‌ها و پیشنهاد سوژه‌ها، به‌کار گرفته می‌شود.

با اتصال گوشی به یک نمایشگر خارجی، ویژگی مذکور، حالت کامپیوتر شخصی (PC Mode) را ارائه می‌کند که امکان تجربه یک دسکتاپ کامل را برای شما فراهم خواهد کرد. این موضوع، مشابه همان کاری است که ابزار Dex شرکت سامسونگ انجام می‌دهد؛ با این تفاوت که تنها از یک کابل، کمک گرفته می‌شود. به لطف قابلیت پشتیبانی از بلوتوث دوگانه، شما می‌توانید یک موس یا کیبورد بی‌سیم را به دستگاه خود متصل نمایید.

علاوه‌بر این، رابط کاربری EMUI 8.0، مجهز به ویژگی تقسیم هوشمند فضای نمایشگر دستگاه است. زمانی‌که مشغول تماشای ویدیو هستید و یک اعلان ورودی را دریافت می‌کنید، این قابلیت در دسترس شما قرار می‌گیرد. در پنجره اعلان، آیکون تقسیم نمایشگر نیز مشاهده می‌شود که در صورت انتخاب، به شما امکان می‌دهد تا بدون ایجاد وقفه در پخش ویدیو، به حالت تقسیم نمایشگر منتقل شوید.

همچنین پس‌زمینه‌های پویایی نیز وجود دارند که با گذر زمان طی شبانه‌روز، والپیپر دستگاه شما را تغییر می‌دهند. برای افزودن میانبر اپلیکیشن‌ها به هوم‌اسکرین گوشی، میانبرهای یک مرحله‌ای در نظر گرفته شده‌اند. به‌علاوه، اپلیکیشن داخلی LinkedIn نیز به منظور همگام‌سازی لیست مخاطبین با حساب کاربری لینکدین شما، تعبیه شده است.

7 در مورد “اندروید اوریو در قالب نسخه پایدار رابط‌ کاربری EMUI 8.0، برای گوشی میت 9 عرضه شد”

  1. ویژگی دسکتاپ مود برای میت 9 حتی با آپدیت فوق نمیاد. این قضیه بخاطر سخت افزار هست که میت 9 پورت تایپ سی 2.0 هست در حالیکه برای ارسال تصویر باید تایپ سی 3.1 باشه. لطفا اصلاح کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH