اپلیکیشن نمایشگر هوشمند

شرکت اچ‌تی‌سی، اپلیکیشن نمایشگر هوشمند خود را در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر می‌کند

برنامه نمایشگر هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی، اپلیکیشنی اندرویدی است که به‌صورت پیش‌فرض بر روی اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی U11 پلاس که هنوز به بازار عرضه نشده، وجود دارد. اپلیکیشن اچ‌تی‌سی با قابلیت Ambient Dispaly که در گوشی U11 پلاس عرضه خواهد شد، کار می‌کند. اکنون مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن با سایر دستگاه‌های اچ‌تی‌سی سازگار است یا خیر؛ چراکه این کمپانی تایوانی تصمیم گرفته تا اپلیکیشن خود را در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر کند.

برنامه نمایشگر هوشمند، اطلاعاتی پیرامون زمان، تاریخ و میزان شارژ باتری را بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. همچنین امکان نمایش آیکون‌های مربوط به نوتیفیکیشن‌ها و تم‌های مختلف برای ساعت در 2 حالت مختلف متحرک و همیشه روشن را دارد.

علاوه‌بر این، اپلیکیشن نمایشگر هوشمند با حالتی موسوم به مود جیبی (Pocket mode) عرضه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا در مصرف باتری گوشی صرفه‌جویی نمایند؛ زیرا به محض این‌که گوشی خود را داخل کیف یا جیبتان قرار می‌دهید، نمایشگر هوشمند اچ‌تی‌سی به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس طی ماه جاری وارد بازار شود؛ اما جزئی بسیار کوچک از نرم‌افزاری که به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد شد، اکنون منتشر شده است. در غیر این صورت، حداقل انتشار برنامه به اچ‌تی‌سی اجازه خواهد داد که به‌صورت آسان‌تر و بدون آن‌که مجبور به عرضه به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل باشد، اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی نماید.

7 در مورد “شرکت اچ‌تی‌سی، اپلیکیشن نمایشگر هوشمند خود را در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH