اچ‌تی‌سی U12

روزهای بد اچ‌تی‌سی ادامه دارد؛ کاهش سود شرکت تایوانی در ماه نوامبر

اچ‌تی‌سی گزارش مالی ماه نوامبر خود را اعلام کرد و شرایط این شرکت چندان جالب توجه نیست. درآمد شرکت در این ماه 188 میلیون دلار بوده که 6.61 درصد از ماه قبل، یعنی اکتبر، کمتر است و کاهشی 26.16 درصدی را در مقایسه با نوامبر سال 2016 نشان می‌دهد. فروش کلی در بازه زمانی ماه ژانویه تا نوامبر حدود 1.93 میلیارد دلار بوده که باز هم شاهد کاهش قابل توجه 19.3 درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل هستیم.

کسانی‌که اخبار دنیای فناوری را دنبال می‌کنند، مطمئنا از شنیدن این ارقام متعجب نخواهند شد. از زمانی‌که سامسونگ جای شرکت اچ‌تی‌سی را در سال 2011 به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی جهان تصرف کرد، شرکت تایوانی روند نزولی خود را آغاز کرد و این روند با خروج مدیران رده بالای شرکت در سال 2013 و 2014 سرعت گرفت.

حال و روز بد این روزهای اچ‌تی‌سی باعث افسوس است؛ چراکه این شرکت یکی از تولیدکنندگان خلاق در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند بود و محصولاتی مانند وان M7 که در سال 2013 به عنوان اولین گوشی هوشمند با قاب یک تکه فلزی عرضه شد یا گوشی وان M8 که قبل از آی‌فون 7 پلاس قابلیت عکس‌برداری بوکه را داشت، تنها بخشی از نوآوری‌های این شرکت تایوانی در این حوزه هستند.

این شرکت قول داده که به تولید گوشی‌های هوشمند در سال 2018 ادامه دهد، اما در واقع می‌توان گفت اچ‌تی‌سی برای احیای مجدد نیاز به یک معجزه دارد.

6 در مورد “روزهای بد اچ‌تی‌سی ادامه دارد؛ کاهش سود شرکت تایوانی در ماه نوامبر”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH