معرفی ساعت‌های هوشمند Amazfit Sports Smartwatch 2 و Watch 2S توسط هوامی

برند هوامی که زیرمجموعه‌ای از شرکت شیائومی به‌شمار می‌آید، از 2 اسمارت‌واچ جدید رونمایی کرد.

گجت Amazfit Sports Smartwatch 2 مجهز به GPS داخلی و سنسور سنجش ضربان قلب است و 999 یوان (حدودا 150 دلار) قیمت دارد. Amazfit Watch 2S مجهز به صفحه‌ای از جنس سافایر بوده و قیمتی معادل 1499 یوان (حدودا 226 دلار) دارد.

سال گذشته زمانی‌که برند هوامی به عنوان جزئی از کمپانی شیائومی اعلام کرد که یک ساعت هوشمند مجهز به GPS را تنها با قیمت 129 دلار برای ایالات متحده عرضه خواهد کرد، کاربران بسیاری هیجان‌زده شدند. در آن مقطع زمانی، اسمارت‌واچ‌های هیبریدی که قادر به دنبال کردن وضعیت تناسب اندام کاربران بودند، قیمت چندان مقرون‌به صرفه‌ای نداشتند و در میان دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید Wear، کاربران گزینه‌های انتخابی محدودی را پیش رو داشتند.

دستگاه Amazfit PACE هوامی، پایین‌تر از سطح انتظارات طیفی از کاربران بود. این گجت عملکردی کند داشت و دارای گزینه‌های همگام‌سازی محدود، صفحه‌نمایشی ضعیف و اعلان‌های مشکل‌دار بود؛ اما بدبختانه این ساعت، ظاهری زیبا داشت. اکنون هوامی با عرضه 2 اسمارت‌واچ جدید برای سال نو با نام‌های Amazfit Sports Smartwatch 2 و Amazfit Watch 2S به بازار بازگشته است.

اسمارت‌واچ Amazfit Watch 2S، نمونه‌ای باکلاس بالاتر محسوب می‌شود. این محصول دارای صفحه‌ای از جنس شیشه سافایر و بندهای چرمی است؛ هرچند که فاقد GPS داخلی و قابلیت نمایش ضربان قلب است.

از سوی دیگر ساعت Sports Smartwatch 2 با یک نمایشگر لمسی 1.34 اینچی با رزولوشن 320 در 300 پیکسل و شیشه حرارت دیده 2.5 بعدی عرضه می‌شود. بندهای لاستیکی، GPS داخلی، حسگر نوری سنجش ضربان قلب و 4 گیگابایت حافظه، سایر مشخصات این دستگاه را تشکیل می‌دهند. این ساعت مجهز به نوعی باتری است که به گفته هوامی با یک مرتبه شارژ می‌تواند تا 35 ساعت در حالت GPS کار کند. همچنین Sports Smartwatch 2 این‌بار قادر به ردیابی وضعیت شنا کردن شما خواهد بود و می‌تواند به ثبت دوره‌ها، شاخص بهره‌وری حرکتی و حالت حرکات شما بپردازد. هر 2 اسمارت‌واچ در برابر آب‌خوردگی تا فشار 5 اتمسفر مقاوم بوده و دارای قابی سرامیکی و دکمه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ 316L هستند.

اسمارت‌واچ اسپورت در زمان عرضه، 999 یوان قیمت دارد که تقریبا معادل با 150 دلار آمریکا خواهد بود. این کمی گران‌تر از قیمت فروش ساعت PACE اصلی در ایالات متحده است. مدل رده بالاتر Watch 2S، با قیمت 1499 یوان یا 226 دلار وارد بازار می‌شود و خبر عدم عرضه آن در ایالات متحده اعلام شده است. هوامی می‌گوید که طی رویداد CES 2018 از هر 2 دستگاه، رونمایی خواهد کرد. بنابراین احتمالا در آینده قادر به ارزیابی این گجت‌ها خواهیم بود.

4 در مورد “معرفی ساعت‌های هوشمند Amazfit Sports Smartwatch 2 و Watch 2S توسط هوامی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH