اپل

انتظار می‌رود که سیکل واقعی فوق‌العاده شرکت اپل در سال 2018 آغاز شود

پیش از آن‌که گوشی آی‌فون X رسما معرفی شود، بسیاری از تحلیل‌گران حدس می‌زدند که عرضه دستگاهی با چنین فناوری پیشرفته‌ای می‌تواند تاثیری مثبت بر فروش گوشی‌های آی‌فون بگذارد؛ بدین معنا که می‌تواند یک چرخه فوق‌العاده را برای کمپانی کوپرتینویی ایجاد نماید. با این‌حال به گفته مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر موسسه KGI Securities، انتظار می‌رود که چرخه واقعی فوق‌العاده برای اپل، تنها در سال 2018 آغاز شود.

با عرضه گوشی آی‌فون X، بسیاری انتظار داشتند شاهد سیل عظیم تقاضا برای خرید این گوشی باشند و در حالی‌که برآورد گزارشات اولیه، مثبت بوده است، تخمین زمان حمل‌ و نقل برای گوشی آی‌فون X طی یک دوره زمانی نسبتا کوتاه به 1 تا 3 روز بهبود یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا میزان تقاضا برای آی‌فون X به اندازه‌ای که در ابتدا تصور می‌شد، بالا نبوده و یا به دنبال بررسی‌ها و تجارب کاری کاربران با گوشی، بسیاری از کاربران تصمیم گرفته‌اند که فعلا از خرید خود صرف‌نظر کنند.

پس چرا چرخه فوق‌العاده اپل به جای سال 2017 از سال 2018 شروع شود؟ این تحلیل‌گر معتقد است که این امر به دلیل عرضه نسخه به‌روزرسانی گوشی آی‌فون X در سال آینده از جانب اپل است که براساس آخرین شنیده‌ها به‌صورت بالقوه می‌تواند در 2 اندازه مختلف عرضه شود. شایعه شده که یکی از آن‌ها بزرگ‌تر از مدل فعلی است. وی همچنین ادعا می‌کند که مشکلات مربوط به تولید دوربین TrueDepth اپل در سال 2018 کاملا برطرف خواهند شد؛ بنابراین هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با تولید وجود نخواهد داشت.

برای این‌که از صحت پیش‌بینی‌های مینگ‌ چی‌کو مطمئن شویم، ناچارا بایستی منتظر بمانیم. اما شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا شما هم جزو افرادی هستید که از خرید گوشی‌های آی‌فون مدل 2018 اجتناب می‌کنند؟

5 در مورد “انتظار می‌رود که سیکل واقعی فوق‌العاده شرکت اپل در سال 2018 آغاز شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH