پیکسل 2 XL

بروز مشکل در عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی پیکسل 2 XL پس از به‌روزرسانی به اندروید 8.1

زمان زیادی از شروع عرضه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید 8.1 توسط گوگل برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل نگذشته است، اما به‌نظر می‌رسد که هنوز پاره‌ای از ایرادات وجود دارند که بایستی پیش از عرضه فریمور برطرف می‌شدند. تعدادی از صاحبان گوشی‌های پیکسل 2 XL به انجمن پشتیبانی رسمی شرکت گوگل مراجعه نموده و نسبت به افت کارایی حسگر اثر انگشت هندست خود پس از به‌روزرسانی به اندروید 8.1 اظهار شکایت کرده‌اند.

همچنین در ابتدای هفته جاری گزارش شد که تعدادی از دارندگان گوشی‌های پیکسل پس از به‌روزرسانی دستگاه خود به سیستم‌عامل اندروید 8.1، از وجود مشکلاتی در قابلیت مولتی‌تاچ گوشی خبر داده بودند. از آن زمان تاکنون بسته به‌روزرسانی جدیدی برای حل این مشکلات ارائه نشده و اکنون نیز اخباری مبنی بر وجود مشکلات سرعتی در عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی پیکسل 2 XL به گوش می‌رسد.

بسیاری از مالکان گوشی پیکسل 2 XL پس از به‌روزرسانی دستگاه خود به اندروید 8.1 در انجمن رسمی گوگل پیرامون افت سرعت و کارایی حسگر اثر انگشت گوشی در مقایسه با اندروید 8 شکایت کرده‌اند. مشخص نیست که چه عاملی باعث بروز چنین مشکلی شده است؛ اما این مسئله می‌تواند مربوط به وجود یک باگ نرم‌افزاری باشد.

راه‌حل موقتی که برخی از کاربران موفق به کشف آن شده‌اند، فعال‌سازی قابلیت نمایشگر همیشه روشن در گوشی است. این ویژگی بر طول عمر باتری تاثیر می‌گذارد و لذا افرادی که مایل به صرف شارژ باتری دستگاه خود برای چنین قابلیتی نیستند، بایستی برای مدت زمانی نه چندان طولانی منتظر بمانند تا راه‌حل مشکل مذکور از سوی گوگل عرضه شود.

یک نماینده گوگل در انجمن پشتیبانی تایید کرده که تیم این شرکت نسبت به وجود مشکل آگاهی دارد و با درخواست ارسال گزارش از کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، درصدد تفکیک و رفع آن است.

5 در مورد “بروز مشکل در عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی پیکسل 2 XL پس از به‌روزرسانی به اندروید 8.1”

  1. سامسونگ اول نسخه بتا ازمایشی پخش کرد مشکلاتش حل کرد بهترین کار کرد نیومد مثل گوگل یهو برا همه اپدیت بفرسته

  2. اول مولتی تاچش بود الانم اثر انگشتش مشکل خورده خیر سرش گوشی هاش خودش تولید میکنه و اندرویدش میزنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH