ایرپاد اپل

منتظر نسخه بهبود یافته ایرپاد اپل در سال 2018 باشید

مینگ‌چی‌کو، تحلیل‌گر موسسه KGI Securities امروز اقدام به انتشار دو یادداشت برای سرمایه‌گذاران کرد که به عرضه ایرپاد اپل و احتمال تجدیدنظر سخت‌افزاری این محصول در نیمه دوم سال 2018 اشاره دارد.

از زمان عرضه این گجت در سال 2016، اپل در تلاش برای حفظ تقاضای ایرپاد بوده است. با این‌حال مینگ‌چی‌کو برآورد می‌کند که فروش ایرپاد، رشدی 100 درصدی را تجربه خواهد کرد و به 28 میلیون دستگاه در سال 2018 خواهد رسید.

وی هیچ جزئیاتی در رابطه با طراحی یا ویژگی‌های ایرپاد بازنگری شده ارائه نکرده؛ جز این‌که گجت مذکور شامل یک “قطعه کوارتزی کوچک‌تر” است و احتمالا میانگین قیمت فروش بالاتری خواهد داشت.

در حال حاضر این دستگاه‌ها توسط شرکت Inventec تولید می‌شوند. همچنین اپل شرکت Luxshare را برای تولید ایرپاد به استخدام خود در آورده است. به‌علاوه اعتقاد بر این بوده که محدودیت در عرضه برد مدارات چاپی RF برای باتری‌های ایرپاد، یکی از دلایل ناتوانی اپل در پاسخ‌گویی به تقاضای این محصول است.

کمپانی اپل در سال آینده پد شارژر بی‌سیم خود را با قابلیت شارژ هم‌زمان آی‌فون، اپل‌واچ و ایرپاد عرضه می‌کند. ایرپادهای فعلی نیازمند یک قاب شارژ القایی جدید هستند؛ در حالی‌که احتمالا قادر به خریداری ایرپادهای مجهز به کیس شارژ جدید خواهید بود.

7 در مورد “منتظر نسخه بهبود یافته ایرپاد اپل در سال 2018 باشید”

  1. وای اون روز برای اولین بار تو گوش یه نفر دیدم خیلی زشت خنده دار بود اپل باید یه فکری ب حال طراحیش و البته قیمتش بکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH