شرکت گوگل در فکر بازگشایی فروشگاه‌هایی در هند برای عرضه محصولات خود است

هندوستان دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا به‌شمار می‌رود. با وجود سرانه درآمدی بسیار کم به‌نظر می‌رسد که گوگل با توجه به پاسخ مناسب مشتریان به هندست‌های پیکسل 2، به راه‌اندازی فروشگاه‌های موقت در این کشور تشویق شده است. این فروشگاه‌های موقت امکان ارائه گوشی‌های پیکسل 2 را در اختیار گوگل قرار داده و به این کمپانی اجازه می‌دهند تا به هرگونه پرسش مشتریان هندی خود در ارتباط با گوشی پاسخ دهد.

دو نمونه از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها در هند می‌گویند که درخواست بازگشایی گوگل‌استور در منطقه خودشان را دریافت کرده‌اند. یکی از مدیران اجرایی که یک فروشگاه موقت را میزبانی می‌کند، می‌گوید که گوگل متوجه شده که به‌منظور پاسخ‌گویی به کلیه درخواست‌های مصرف‌کنندگان محصولاتش نمی‌تواند به وب‌سایت تکیه کند. به عنوان مثال، این شرکت اشاره کرده که فروشگاه موقت مستقر در مرکز خرید وی دارای یک اتاق تاریک است تا به کمک آن مشتریان به خوبی بتوانند چگونگی عکس‌برداری دوربین گوشی پیکسل 2 در محل‌هایی با سطح روشنایی پایین را مشاهده کنند.

هندست‌های پیکسل 2 تنها محصولاتی نیستند که گوگل قصد فروش آن‌ها را در مراکز تجاری خود دارد. سری اسپیکرهای هوشمند گوگل‌هوم (که شامل مدل‌های هوم‌مکس و هوم‌مینی به همراه مدل اصلی گوگل‌هوم است) احتمالا در غرفه‌های تجاری فروشگاه‌های هندی فروخته خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که محصولاتی نظیر لپ‌تاپ‌های پیکسل، دستگاه‌های پخش کروم‌کست و هدست‌های واقعیت‌مجازی Daydream View شرکت گوگل نیز در این مراکز عرضه شوند.

پیش‌تر در سال 2013 گوگل تعدادی فروشگاه فیزیکی را از طریق همکاری با شرکت Spice Group در هند بازگشایی کرده بود. فروشگاه‌هایی که اندروید لند (AndroidLand) نامیده شدند و هندست‌های اندرویدی از برندهای سامسونگ، سونی، اچ‌تی‌سی، لنوو، Xolo، مایکرومکس، اسپایس و کربن را به فروش می‌رساندند. هدف این طرح افتتاح 50 فروشگاه بود اما در نهایت با بازگشایی تنها 2 فروشگاه متوقف شد.

برخلاف اپل که گواهی خرده فروشی یک برند خاص در هندوستان را ثبت نموده است، گوگل با دریافت حق امتیاز فروش محصولات کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و شیائومی می‌تواند تصمیم به بازگشایی فروشگاه‌های خود گرفته و گجت‌های مذکور را از این طریق در هندوستان به فروش برساند.

5 در مورد “شرکت گوگل در فکر بازگشایی فروشگاه‌هایی در هند برای عرضه محصولات خود است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH