آی‌فون اپل پرفروش‌ترین محصول دیجیتال در سال 2017 لقب گرفت

یک شرکت تحقیقاتی با نام GBH Insights اعلام کرده که آی‌فون اپل پرفروش‌ترین محصول دیجیتال در سال 2017 بوده است. با فروش 223 میلیون واحدی، گوشی پرطرفدار شرکت اپل بیشتر از مجموع فروش کالاهای دیجیتال دوم تا پنجم در این رتبه‌بندی، فروش داشته است. در مکان دوم، گوشی گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 شرکت سامسونگ قرار دارند که فروشی 33 میلیون واحدی داشته‌اند.

در رتبه بعد اسپیکر هوشمند پایین‌رده شرکت آمازون، یعنی Echo Dot، با فروش 24 میلیون واحد قرار دارد. رتبه چهارم باز هم در اختیار اپل است تا با محصول دیگرش یعنی اپل واچ، فروش 20 میلیون واحدی را تجربه کرده باشد. در نهایت در رتبه پنجم نیز کنسول نیتندو سوییچ با فروش 15 میلیون دستگاه جای گرفته است.

آی‌فون‌ 6 و 6 پلاس

در سال گذشته نیز آی‌فون اپل با فروش 211 میلیون دستگاه جایگاه نخست را به خود اختصاص داده بود. Daniel Ives، تحلیل‌گر شرکت GBH Insights، بیان کرده که با توجه به خیل عظیم کاربران آی‌فون و البته آمادگی آن‌ها برای تهیه نسخه جدید این گوشی، به احتمال فراوان شاهد تثبیت جایگاه آن در این لیست، در سال 2018 باشیم. عرضه آی‌فون 4 اینچی تحت عنوان آی‌فون SE نیز موجب فروش بیشتر این خانواده خواهد شد. تحلیل‌گر دیگری نیز با اشاره به کاهش قیمت آی‌فون‌ها، به جز آی‌فون X، بیان کرده است:

هر آی‌فونی که صفحه نمایش بدون حاشیه نداشته باشد، محکوم به کاهش قیمت خواهد بود.

شرکت‌های آمازون و گوگل نیز در ارائه اسپیکرهای هوشمند پایین‌رده بسیار موفق عمل کرده‌اند. محصول پرفروش آمازون در این لیست و همچنین گوگل هوم مینی، در تعطیلات سال نو با قیمت شگفت‌انگیز تنها 29.99 دلار عرضه شده بودند. اخیرا اخباری منتشر شد که در آن آمده بود نرم‌افزار الکسا در اپ استور جایگاه اول را به‌دست آورده است؛ این خبر و اخبار مشابه نشان از موفقیت اسپیکرهای هوشمند Echo و فروش بالای آن در تعطیلات سال نو دارند.

1 در مورد “آی‌فون اپل پرفروش‌ترین محصول دیجیتال در سال 2017 لقب گرفت”

  1. خب محصولات اپل رو جمع کردن به اون مقدار رسید
    قطعا اگه سامسونگ هم فقط نوت و اس 8 نبود و کل گوشی هاش بود از اون بالاتر میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH