نسل دوم آی‌فون SE

نسل دوم آی‌فون SE در سه ماهه اول سال 2018 عرضه خواهد شد

هنوز هم برخی از طرفداران اپل به این جمله اعتقاد خاصی دارند؛ یک صفحه نمایش 4 اینچی تمامی احتیاجات شما را برآورده خواهد کرد. آی‌فون SE با داشتن این ویژگی جای خاصی در بین طرفداران گوشی‌های اپل دارد، اما حدود 2 سال از عرضه آن زمان می‌گذرد و شاید نیاز به یک نسخه جدید در این خانواده احساس می‌شود.

آخرین خبرها حکایت از عرضه نسل دوم آی‌فون SE در سه ماهه اول سال 2018 دارند. گفته می‌شود نسخه جدید اندازه 4 اینچی صفحه نمایش را حفظ خواهد کرد؛ هر چند برخی شایعات خبر از صفحه نمایش 4.2 اینچی آن می‌دهند. این گوشی از چیپ‌ست نسبتا قدیمی A10 که در آی‌فون 7 استفاده شده بود، بهره می‌برد که البته با وجود قدیمی بودن، در مقایسه با چیپست A9 به‌کار رفته در آی‌فون SE، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

جدای از اندازه صفحه نمایش، قیمت کمتر در مقایسه با دیگر آی‌فون‌ها نیز از جمله ویژگی‌های این سری محسوب می‌شوند، بنابراین استفاده از اجزای قدیمی دیگر آی‌فون‌ها می‌تواند توجیه خوبی داشته باشد. آی‌فون SE نیز خود مخلوطی از چیپست آی‌فون 6S و تاچ آی‌دی آی‌فون 5S بود. البته نباید انتظار صفحه نمایش بدون حاشیه‌ای همچون آی‌فون X داشته باشیم.

براساس آخرین گزارش‌ها، نسل دوم آی‌فون SE در هند، به عنوان اصلی‌ترین بازار هدف این محصول، تولید شده و در همه کشورها عرضه می‌شود. با وجود تولید این گوشی و سه گوشی دیگر در سال 2018، خط تولید اپل سال شلوغی را پیش رو خواهد داشت.

6 در مورد “نسل دوم آی‌فون SE در سه ماهه اول سال 2018 عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH