نسل دوم نوکیا 6 در اولین راه‌اندازی خود اندروید 8 را دریافت خواهد کرد

اکنون هنگامی که از به‌روزرسانی نرم افزاری صحبت به میان می‌آید همگی می‌دانیم که کمپانی HMD Global در این زمینه سرعت عمل بالایی دارد؛ اما دیگر تصور نمی‌کردیم که عرضه بسته‌ به‌روزرسانی با چنین سرعتی انجام شود. چند روز پیش این کمپانی فنلاندی دستگاه جدیدی با نام نوکیا 6 نسل دوم یا نوکیا 6 2018 را به سبد اسمارت‌فون‌های ارایه شده خود در کشور چین اضافه کرد.

برگه مشخصات رسمی این هندست نشان می‌دهد که نوکیا 6 نسل دوم با سیستم‌عامل اندروید نوقا به فروش می‌رسد. با این حال کمپانی HMD اعلام کرد که این اسمارت‌فون مدت کوتاهی پس از عرضه، به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کرد.

اگرچه گوشی نوکیا 6 نسل دوم با سیستم‌عامل اندروید نوقا عرضه می‌شود؛ اما این اسمارت‌فون در اولین راه‌اندازی خود بسته به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند. هنوز نمی‌توان چنین امری را تایید کرد؛ اما ظاهرا گزارشات متعددی از چین این موضوع را تایید می‌نمایند.

با اینکه نوکیا ۶ جدید برای چین تولید شده است اما امکان نصب خدمات شرکت گوگل بر روی آن وجود دارد؛ ولی به خاطر داشته باشید که برخی از آن‌ها در آینده قابل حذف کردن نخواهند بود.

4 در مورد “نسل دوم نوکیا 6 در اولین راه‌اندازی خود اندروید 8 را دریافت خواهد کرد”

  1. بدون تست هیچی اپدیت میدن خب معلومه مشکل پیدا میکنه دیگه .اپدیت های سامسونگ طول میکشه ولی عوضش تست میشه قبلش با نسخه بتا

  2. نوکیا همیشه تو ارائه اپدیت بهترین بوده از اون زمان که سیمبیان بود همیشه به موقع اپدیت هاش میومد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH