تلویزیون‌های 4K امسال سامسونگ مجهز به بیکسبی و SmartThings خواهند شد

در CES امسال سامسونگ تصمیم گرفته که پس از بکارگیری دستیار صوتی بیکسبی روی هندست‌های اخیر، از این ویژگی بر روی دیگر محصولاتش نیز بهره ببرد. تلویزیون‌های هوشمند 4K سال جاری قرار است مجهز به بیکسبی و فن‌آوری SmartThings شوند.

امسال انگار متعلق به دستیارهای صوتی است زیرا ال‌جی هم اعلام کرده که می‌خواهد روی  ThinQ AIهای خود از دستیار صوتی گوگل استفاده کند. اما پرسشی که مطرح می‌شود این است که چه دستیاری برای تلویزیون‌ها مناسب است؟ روی اسمارت‌فون‌ها بیکسبی برای حرکت در رابط کاربری بسیار عالی عمل می‌کند اما آیا این دستیار می‌تواند روی تلویزیون هم مناسب باشد؟ مخصوصا برای افرادی که زیاد اهل تکنولوژی نیستند.

اضافه شدن SmartThings به تلویزیون، آن را تبدیل به یک درگاه می‌کند. یعنی شما می‌توانید از طریق تلویزیون به انواع فن‌آوری‌های هوشمند منزل مثل لامپ‌ها، کلیدها و غیره متصل شوید. با وجود تکنولوژی‌های فراوانی که هر روزه معرفی می‌شوند و سر از بازار درمی‌آورند، خانه‌ها در حال هوشمندتر شدن هستند، پس لازم است لوازم خانه که مهم‌ترین آن‌ها تلویزیون است، به همین سمت و با همین سرعت پیش بروند. فعلا اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این تلویزیون‌ها در دسترس نیست.

3 در مورد “تلویزیون‌های 4K امسال سامسونگ مجهز به بیکسبی و SmartThings خواهند شد”

  1. ی جاااااان عالیهههه / شاید بشه گفت سامسونگ و گوگل بیشترین زحمت و نواوری رو برای خونه های هوشمند دارن انجام میدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH