Netatmo Smart Home Bot

ربات خانگی هوشمند نتاتمو و پیام رسان فیس‌بوک خانه‌تان را مدیریت می‌کنند

با وجود راحتی پیام‌رسانی و پیام‌های فوری باز هم گاهی اوقات بسیار سخت است که بتوان حتی با دوستان صمیمی یا اعضای خانواده‌تان صحبت کنید. پس با این اوصاف، چرا تار‌های صوتی‌تان را خسته کنید، در حالی‌که می‌توانید با پیام رسان فیس‌بوک مستقیم بروید سر اصل مطلب! این کاملا طبیعی است، چرا که شما نمی‌خواهید صدایتان را بلند کنید تا دستیار دیجیتال و هوشمند خود را از خواب بیدار کرده و مطلب خود را در حالی‌که همه اطرافیان می‌شنوند با او در میان بگذارید! شرکت فرانسوی Netatmo این نیاز را درک و در نمایشگاه CES 2018 ربات خانگی هوشمند نتاتمو را معرفی کرده است. این دستیار شخصی خانه شما را با ارتباط از طریق پیام متنی مدیریت خواهد کرد.

این ربات از طریق پیام رسان فیسبوک و سیستم اولیه ارتباطات یعنی متن و درک آن در دسترس خواهد بود. الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی ربات خانگی هوشمند نتاتمو به درخواست‌های مربوط به خانه هوشمند شما می‌پردازد و پاسخگو خواهد بود. برای مثال شما می‌توانید از او بپرسید: “چه کسی در خانه است؟” یا به او بگویید: “چراغ را روشن کن” و در قبال آن پاسخی مطیعانه از این ربات نجیب و هوشمند دریافت خواهید کرد! علاوه بر این شما می‌توانید از مسنجر ربات استفاده کنید تا بتوانید بهتر نیاز‌هایتان را بر آورده کرده یا حتی پیش بینی نمایید!

Netatmo Smart Home Bot

یک خانه هوشمند هم اکنون می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند و براساس این رابطه عمل نماید. برای مثال فرد پاتر، بنیانگذار و مدیر عامل نتاتمو می‌گوید:

“زمانی که عبارت من بیرون می‌روم را بیان می‌کنم، چراغ‌ها خاموش خواهند شد، کرکره پنجره‌ها بسته می‌شود و سطح هشدار امنیتی دوربین‌های نظارتی خانه در بالاترین وضعیت خود قرار خواهد گرفت.”

با اینکه امروزه دستیاران دیجیتال محصولات دیگر شرکت‌ها از جمله سیری، الکسای آمازون و دستیار گوگل با سیستم صوتی فعال سازگار هستند، این دستیار خانگی سطح دسترسی متفاوت و جدیدی را فراهم آورده که با ادغام با سایر روش‌ها باعث کاربردی‌تر شدن و راحت‌تر شدن استفاده از آن شده است. پاتر همچنین اشاره کرد که: “ما سپاسگزار تایپ کردن دستورات هستیم، چرا که با این ایده جنبشی تازه در حوزه دستیاران هوشمند ایجاد کرده و شرایطی شخصی‌تر و امن‌تر را برای کاربرانمان به ارمغان آورده‌ایم. اغلب مردم علاقه ندارند که در جمع و محیط‌های عمومی یا حتی دفتر کار خود در اداره و شرکت از صدا برای کنترل و اعلام دستورات به دستیار استفاده کنند اما با کمک ما آن‌ها اکنون می‌توانند به طور محتاطانه و راحت متن دستور خود را تایپ کرده و همه چیز را در منزل تحت کنترل در آورند.”

برای شروع مکالمه با نتاتمو، خیلی راحت می‌توانید از طریق پیام رسان فیسبوک ارتباط برقرار کنید. این ربات رایگان است و در حال حاضر با زبان انگلیسی در دسترس قرار دارد؛ هر چند شرکت نتاتمو این وعده را داده که برای سال آینده چندین زبان دیگر نیز در مجموعه زبانی این دستیار شخصی عرضه شود. ربات خانگی هوشمند نتاتمو با تمامی محصولات تولید شرکت سازگار است؛ از تجهیزات و لوازم جانبی گرفته تا هر محصولی که با کمک نتاتمو ساخته شده است. بنابراین اگر که مایلید به صدا و تار‌های صوتی خود استراحت بدهید، ربات هوشمند خانگی رایگان نتاتمو می‌تواند در اختیار شما باشد.

2 در مورد “ربات خانگی هوشمند نتاتمو و پیام رسان فیس‌بوک خانه‌تان را مدیریت می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH