گلکسی S9

تصاویر جعبه گلکسی S9 با مشخصات این گوشی لو رفت!

گلکسی S9 پرچم‌دار بعدی سامسونگ است که در MWC 2018، ماه آینده رونمایی می‌شود. تاکنون خبرهای لو رفته زیادی در رابطه با این پرچم‌دار منتشرشده است و به‌تازگی تصویری از جعبه گلکسی S9 در بسیاری از خبرگزاری‌ها دست‌به‌دست می‌چرخد. اطلاعات به‌دست‌آمده شباهت زیادی به ویژگی‌های گلکسی S8 دارد. قابلیت‌ها و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی ازجمله اسپیکرهای استریو و دیافراگم متغیر با دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی به گلکسی S9 اضافه‌ شده است.

بر روی جعبه به اعداد f/1.5 و f2.4 اشاره‌ شده است، وجود دو عدد مختلف برای دیافراگم به این معناست که سامسونگ از دیافراگم متغیر برای گلکسی S9 استفاده کرده است.

گلکسی S9

به‌جز گوشی‌های هوشمند سامسونگ M8910 Pixon12 و نوکیا N86 ،تاکنون پرچم‌داری با دیافراگم متغیر به بازار عرضه نشده است.

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که انتظار می‌رود در گلکسی S9 دیده شود، فیلم‌برداری باحالت سوپر اسلوموشن است که نرخ فیلم‌برداری این حالت 1000 فریم بر ثانیه است. قابلیت دیگر اسپیکر استریو است که شرکت AKG تولید آن را بر عهده دارد. بر اساس رندرهای عرضه‌شده، ظاهر گلکسی S9 بسیار به گلکسی S8 شباهت دارد.

گلکسی S9

دیگر اطلاعاتی که در عکس جعبه مشاهده می‌شود، به مشخصات گلکسی S8 بسیار نزدیک‌تر است. صفحه‌نمایش سوپر امولد +Quad HD با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل، رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار است.

S9 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با ایرفون AKG عرضه می‌شود. گلکسی S9 ضدآب و ضد گردوغبار است و تائیدیه IP68 را دارد.

2 در مورد “تصاویر جعبه گلکسی S9 با مشخصات این گوشی لو رفت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH