Motorolas

موتو E5 اولین گوشی مدرن موتورولا با یک اسکنر اثر انگشت کمیاب

بعد از عرضه گوشی‌های موتو E4 و E4 پلاس در سال گذشته (که هر دو به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت تولید شده بودند)، به نظر می‌رسد امسال لنوو و موتورولا در مورد ساخت سری جدیدی از گوشی‌ها با نام Moto E5 برنامه ریزی کرده‌اند. با این حال هنوز به طور رسمی، هیچ جزییاتی از این طرح اعلام نشده است. با این حال یک رندر موتو E5 در سایت هندی MySmartPrice منتشر شده است.

برخلاف دو گوشی قبلی موتورولا، یعنی موتو E4 و E4 پلاس که مانند سایر گوشی‌های هوشمند جدید دارای اسکنر اثر انگشت در جلو است، اسکنر گوشی موتو E5 دارای یک اسکنر اثر انگشت کمیاب در پشت است. اسکنر درون لوگوی موتورولا درست در زیر دوربین اصلی تعبیه شده است!

البته اگر شگفت‌زده شده‌اید، این را هم بدانید که موتو E5 اولین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در پشت نیست. این عنوان متعلق است به گوشی موتورولا Atrix که در سال 2011 به عنوان اولین گوشی اندرویدی دارای اسکنر اثر انگشت در دنیا عرضه شد (یعنی دو سال قبل از آنکه اپل گوشی‌های آیفون خود را به فناوری TouchID مجهز کند).

جدا از اسکنر اثر انگشت عجیب‌المکان، موتو E5 از باقی جهات بسیار شبیه موتو E4 است و حتی یک فلش LED در جلوی گوشی برای گرفتن تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتر از جزییات این گوشی عجیب موتورولا در دسترس نیست اما قطعا انتظار می‌رود با یک محصول ارزان قیمت و اقتصادی روبرو شویم.

موتو E5 به احتمال زیاد در ماه آوریل رونمایی خواهد شد. البته بسیاری از افراد نیز به گشودن قفل فروش موتورولا توسط کلید موتو E5 خوشبین هستند.

4 در مورد “موتو E5 اولین گوشی مدرن موتورولا با یک اسکنر اثر انگشت کمیاب”

  1. حاشیه داره????الان دیگه بورس گوشی های بدون حاشیس نه اینا که ..سامی حتی میان ردش هم بی حاشیه داره میسازه

  2. اولین موبایل
    اولین موبایل دارای حسگر اثرانگشت
    اولین ساعت هوشمند با پنل دایره ای

    و…
    واقعا نسبت به این کمپانی داره کم لطفی میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH