صف خرید گوشی G2 تکمیل شد، دیگر سمت پاساژ قائم نروید!

G2-pre-sale-03

اگر خبرها را دنیال کرده باشید، ال‌جی موبایل در حرکتی جالب، اقدام به فروش 100 گوشی G2 با تخفیف 50 درصدی در فروشگاه مدیا پردازش واقع در میدان تجریش تهران کرد. این گوشی‌ها قرار است شنبه، ۱۳ مهر ماه، ساعت ۹ صبح به فروش رسانده شود. اما آن طور که به گوش ما رسیده است و در بلاگ رسمی ال‌جی موبایل نیز درج شده، صف طولانی خریداران از شب گذشته در جلوی این فروشگاه تشکیل شده و دیگر جایی برای افراد بیشتر وجود ندارد!

به نظر می‌رسد عده‌ای از طرفداران پر و پا قرص این برند، از شهرهای مختلف خود را به تهران رسانده و حتی جلوی پاساژ خوابیده‌اند تا خیالشان از داشتن G2 راحت باشد. استقبال از این طرح ال‌جی به حدی بوده، که به گفته یکی از مدیران ارشد این کمپانی، اگر به جای صد تا، پنج هزار گوشی نیز به این روش فروخته می‌شد، خیلی راحت و در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی خریداری می‌شد!

لازم به ذکر است ال‌جی G2 با طراحی منحصر به فرد، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال، یکی از برترین پرچمداران فعلی حال حاضر دنیای تلفن همراه به حساب می‌آید.

G2-pre-sale-02 G2-pre-sale-01

14 در مورد “صف خرید گوشی G2 تکمیل شد، دیگر سمت پاساژ قائم نروید!”

  1. من نفر نهم اون لیست بودم و باید واسه افرادی که از شب قبلش اومده بودن و صاحب گوشی شدن رو باید بگم حرومشون باشه چون بدون هیچ زحمتی و طبق قرعه کشی برنده گوشی شدند. چون ما 3 شب اونجا خوابیدیم و آخر سر به خاطر صحبت نیروی انتظامی و درخواستی که از ما کرد به خاطر تجمعی که برای اهل کسبه به وجود اومده بود اونجا رو ترک کردیم.
    فقط واسه اینکه یک صحبتی از دوستتون که این فرهنگ دیمی و هلی رو بین شماها باب کرد بگم این رو بگم که آب بریزید اونجا که میسوزه چون به همه 100 نفر طبق لیست گوشی تعلق گرفت و به همشون 50 درصد تخفیف دادن. حالا همه تون بشینید گریه کنید.

  2. من جزو 100 نفری هستم که مدل G2 رو با تخفیف 50% امروز خریدم. مثل همیشه دلال ها در محل حضور پر رنگی داشتند و با اینکه طبق اعلان ال جی نوبت دهی از ساعت 7:30 صبح شروع می شد، بعضی افراد از شب قبل در محل حاضر بودند. ما ساعت 7 صبح به پاساژ رسیدیم و با هدایت نیروی انتظامی وارد سینما آستارا شدیم که جمعیتی حدود 500 نفر در سینما جا داده شده بودند(یکسری هم پشت درب سینما تجمع کرده بودند که از قرعه کشی جا موندند) . ظاهرا از کسانی که شب در محل حاضر بودند لیستی آماده کرده بودند که با اعتراض جمعیت اون لیست ملغی اعلام شد، چون 100 نفر اول تکمیل شده بودند و این حق باقی افراد رو که طبق ساعت اعلام شده در محل بودند ضایع می کرد. بیشتر از یکساعت داخل سینما فضای اعتراض و حمایت از تصمیم ملغی کردن لیست 100 نفر بود و آخر قرار شد تا اسم تمامی افراد حاضر روی برگه قرعه کشی نوشته بشه و از بین اونها 100 نفر اول 50% و 200 نفر بعدی با 20% تخفیف گوشی رو خریداری کنند. خیلی ها بودند که اسمشون جزو 20% تخفیفی ها بود و مردد بودند که گوشی رو بخرند یا نه. چون باید دوباره از ساعت 2 بعدازظهر برای خرید گوشی تو صف می ایستادند و با اینکه ابتدا برخی گفتند کاور گوشی(با مبلغ 150000 تومان) به صورت رایگان به این 200 نفر داده میشه ولی این خبر به زودی از طرف مسئولان ال جی رد شد. محتویات جعبه گوشی، شارژر و همینطور یک هندزفری بود در کنار کارت گارانتی طلایی 2 ساله. کاور به صورت مجزا به فروش می رسید. تا اینجا که با گوشی کار کردم راضی هستم، صفحه نمایش فوق العاده با وضوح تصویر بسیار بالا به همراه پردازنده 4 هسته ای که در کار با نرم افزارهای گوشی بسیار روان و خوب عمل میکنه. از ویژگی های این مدل ال جی این هست که هیچ دکمه ای در اطراف گوشی تعبیه نشده و دکمه پاور و همینطور کم و زیاد کردن صدا در پشت گوشی و دقیقا زیر دوربین تعبیه شده که دسترسی بهش رو بسیار راحت کرده و همینطور تماس اتفاقی با دکمه ها رو به حداقل رسونده.

    1. دوست عزیز ساعت 7 نبود، من ساعت 6/50 جلوی سینما بودم که مامور نیروی انتظامی گفت 10 دقیقه هست که درب سینما بسته شده و از قرعه کشی جا موندم

  3. حق خیلی ها ضایع شد و بعضی ها که تازه رسیده بودند با قرعه کشی صاحب گوشی شدند. درکل خیلی مسخره و بی خود بود. واقعا حیف ما از ساعت ۹٫۵ شب قبل تو صف بودیم. تا خود صبح …. حق مارو خوردند. نفر دوم چه از چند روز قبل اونجا بود هم قرعه بهش نرسید.

    خوب از اول می گفتن قرعه کشی می کنیم یا اینکه چند نفر رو برای ثبت لیست دقیق و بدون پارتی بازی می ذاشتند اونجا تا حق کشی ضایع نشه!!!!
    متاسفم واسه نماینده ال جی در ایران با این مدیریت ضعیفش

  4. دیشب من رفتم. هیچ نظم و قاعده ای نداشت صف ایستادن. یه سر آدم لات و بی فرهنگ اون جلو بودن و تماس میگرفتن با دوستاشون که بیان و هر کدوم هم که می اومد جاش جلوی دوستش بود.
    مسخره بود. صف وقتی قرار باشه اونم تو ایران حتما باید نرده کشی شده باشه و تمهیداتی میزاشتن که کسی نتونه داخل صف بشه.
    مایه تاسف هست. من گوشیم اپتیموس الی جی بود اما کلا برند روعوض میکنم.

    1. واقعا متاسفم…
      من امروز ساعت 4.5 صبح اونجا بودم.
      همه رو بردن تو سینما و بعد از کلی حرف حدیث؟؟؟؟!!!!
      اسامی رو نوشتن و قرعه کشی کردن…
      من که جزو 100 نفر اول نبودم ولی تو 200 نفر دوم که 20% تخفیف میداد بودم…
      ولی افسوس و البته صد افسوس واسه ال جی با این برنامه ریزی ضعیف و مزخرف عصر حجر…
      فقط و فقط میتونم بگم :
      سامسونگ هورا…ال جی سوراخ…

  5. دوستان بنده امروز رفته بودم پاساژ قائم

    واقعا باید بگم که الجی خیلی خیلی نامردی کرد
    و از چند روزه داره شماره دهی میکنه
    واقعا حالم از نمایندگیش بهم میخوره

  6. زرشک قرار بود امشب حدود 11 بریم ی سرکی بکشیم ببینیم کسی اومده یا نه؟؟؟؟ حالا فردا بازم ی سر بزنم ببینم چی میشه…

  7. واقعا مردم رو خر گیر اورن گوشی به اون غولی فقط16 گیگ حافظه داخلی گذاستن رو دارن میفروشن
    کارت حافظه هم نمیخوره
    هیچ چیزالکی ارزان نیست

  8. اگه مدرسه ام نبود منم حتما میرفتم ولی این کار ال جی خیلی نامردی بود ای کاش این فروش رو اینترنتی میکردند تا افرادی مثل منم میتونستند بخرند
    راستی آقای گلکار ال جی موبایل برنامه ای برای فروش قسطی گوشی G2 رو داره یا نه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH