در آینده سیستم‌عامل اندروید به صورت بومی می‌تواند از ویژگی پرینت در بستر وای‌فای بهره‌مند شود

در صورتی که بخواهید از یک فایل موجود روی گوشی خود به صورت وایرلس پرینت تهیه کنید، معمولا باید مطمئن شوید که اسمارت‌فون و دستگاه پرینتر شما به یک شبکه مشابه متصل شده باشند که گاهی اوقات این مسئله می‌تواند کمی ناراحت‌کننده یا ناخوشایند باشد.

با این‌حال بر اساس بحث‌های گروهی مطرح شده در انجمن XDA (به نقل از وب‌سایت Android Police)، به‌زودی قابلیت چاپ بی‌سیم به یک ویژگی بومی در سیستم‌عامل اندروید بدل خواهد شد، اما وجه تفاوت این ویژگی جدید با وضعیت موجود فعلی در چیست؟ همان‌طور که گفته شد، این ویژگی مستلزم اتصال گوشی و چاپگر به شبکه‌ای یکسان است. با این‌حال ویژگی جدید اساسا بدین معناست که گوشی شما از طریق بستری مشابه، نظیر بلوتوث و وای‌فای دایرکت به دستگاه پرینتر متصل می‌شود.

تولیدکنندگان انگشت‌شماری مانند سامسونگ و اچ‌پی ایده‌های شخصی خود را برای چاپ مستقیم ایجاد نموده‌اند؛ اما این قابلیت به صورت بومی‌سازی شده با اندروید عرضه می‌شود و احتمالا امکان استفاده از ویژگی چاپ بی‌سیم را برای صاحبان گجت‌های اندرویدی از سایر برندها نیز فراهم خواهد کرد. زمان الحاق این ویژگی به سیستم‌عامل اندروید نامشخص است.

به احتمال بسیار زیاد هم‌زمان با انتشار بسته به‌روزرسانی اساسی بعدی برای اندروید که بر اساس برنامه زمانی طی سال جاری و در قالب سیستم‌عامل اندروید P عرضه می‌شود، شاهد حضور قابلیت مذکور خواهیم بود.

4 در مورد “در آینده سیستم‌عامل اندروید به صورت بومی می‌تواند از ویژگی پرینت در بستر وای‌فای بهره‌مند شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH