معرفی گلکسی S9 در تاریخ 25 فوریه به صورت رسمی تایید شد

یکی از نشانه‌های آغاز سال جدید در دنیای فناوری، معرفی پرچم‌داران تازه از کمپانی‌های مختلف است. سامسونگ نیز به مانند هرساله قرار است از پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی S9 رونمایی کند. در شایعات آمده بود که سامسونگ قرار است پرچم‌دار جدیدش را در نمایشگاه CES 2018 به صورت رسمی معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال حالا می‌توانیم به صورت رسمی اعلام کنیم که رونمایی از گلکسی S9 در تاریخ 25 فوریه سال 2018 انجام خواهد گرفت.

دعوت‌نامه‌های شرکت در مراسم معارفه برای اصحاب رسانه ارسال شده است. مطابق این دعوت‌نامه سامسونگ قرار است از دو اسمارت‌فون گلکسی S9 و +S9 در شهر بارسلونا و در تاریخ 25 فوریه رونمایی کند. در این دعوت‌نامه علاوه بر عدد 9 می‌توانیم عبارت «The Camera. Reimagined» را مشاهده کنیم که نشان می‌دهد سامسونگ توجه زیادی را به بخش دوربین داشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده انتظار داریم در بخش جلویی این دو هندست از نمایشگری تمام صفحه با نسبت تصویر 18.5 به 9 استفاده شود که به نسبت نسل قبلی نیز حاشیه‌های زاید کم‌تری خواهد داشت. در بخش پشتی طراحی دوربین با تغییر همراه خواهد بود و سنسور اثر انگشت نیز این بار در بخش زیرین دوربین قرار خواهد گرفت.

در بخش دوربین ممکن است دو نوع طراحی را شاهد باشیم، نخست نسخه استاندارد گلکسی S9 که از یک سنسور یگانه استفاده خواهد کرد و در نسخه بزرگ‌تر که با نام گلکسی +S9 شناخته می‌شود از یک سنسور دوگانه مشابه با گلکسی نوت 8 استفاده شود.

هم‌چنین در شایعات آمده است که سامسونگ در دو پرچمدار خود از تصویربرداری صحنه آهسته با نرخ 480 فریم در ثانیه استفاده خواهد کرد، البته رکورد این موضوع با ثبت تقریبا 1000 فریم در ثانیه هنوز در دستان اکسپریا XZ پریمیوم است. با این حال انتظار می‌رود پس از سامسونگ اسمارت‌فون‌های بیش‌تری را ببینیم که توانایی ثبت تصاویر با نرخ بیش‌تر از 240 فریم در ثانیه را دارا هستند. انتظار می‌رود در بخش شارژ سریع نیز عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

گفته می‌شود پیش سفارش این دو هندست از تاریخ 26 فوریه یعنی درست یک روز بعد از معرفی رسمی آغاز خواهد شد و ارسال کالاها برای مشتریان از تاریخ 16 مارس آغاز می‌شود.

2 در مورد “معرفی گلکسی S9 در تاریخ 25 فوریه به صورت رسمی تایید شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH