Clips camera

سرانجام دوربین هوش مصنوعی گوگل برای فروش در دسترس قرار گرفت

سال گذشته در مراسم رونمایی از پیکسل 2، گوگل از دوربین کوچک Clips خود نیز پرده برداشت که از هوش مصنوعی در آن بهره گرفته شده و دوربین قادر است خود تشخیص دهد که چه زمانی باید یک عکس یا ویدیو را بگیرد.

اکنون این گجت 249 دلاری کم‌کم برای فروش در وبسایت خود در دسترس خواهد بود، اما همانطور که سایت Android Police نیز بدان اشاره کرده، ممکن است کمی تا تحویل آن طول بکشد. بسته به آدرس محل زندگی مشتریان، پیش‌بینی می‌شود تاریخ‌های تحویل بین 27 فوریه تا 5 مارس متغیر باشد.

Clips camera

خب آیا شما هم باید یکی سفارش دهید؟ در حالی که شما برای گرفتن یک عکس باید براساس حدس و گمان و به سلیقه خود متکی باشید، هوش مصنوعی دوربین کلیپس، برای انتخاب بهترین زمان گرفتن عکس، توسط عکاسان حرفه‌ای آموزش دیده است. این دوربین دارای یک دکمه شاتر با اندازه 2 اینچ مربع (حدود 12.9 سانتیمتر مربع) است! همچنین سنسور آن 12 مگاپیکسل و دارای زاویه دید 130 درجه است. این دوربین از حافظه 16 گیگابایتی نیز پشتیبانی کرده که تا سه ساعت ویدیو در آن جای خواهد گرفت.

Chris Velazco، از کارشناسان خبره موبایل، در ماه اکتبر 2017 با بررسی آن، تحت تاثیر نتایج دوربین کلیپس قرار گرفته بود. اما ما هنوز هم به زمان بیشتری برای چگونگی عملکرد آن در زندگی روزمره خود نیاز داریم.

3 در مورد “سرانجام دوربین هوش مصنوعی گوگل برای فروش در دسترس قرار گرفت”

  1. ۲۵۰ دلارر ؟؟نمی ارزه اصلا این قیمت هوش مصنوعی داره ک داره دلیل نمیشه اینقدر گرون بفروشن که

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH