گلکسی S9 و S9 پلاس

گلکسی S9 و S9 پلاس از فناوری “اسکن هوشمند” برای بازگشایی قفل صفحه بهره می‌برند

به‌‌تازگی فایل نصبی نرم‌افزار جدیدی در آخرین به‌روزرسانی نسخه آزمایشی اندروید اوریو در بخش تنظیمات گوشی گلکسی نوت 8 مشاهده شده که اطلاعات جالبی را درباره پرچمداران سال 2018 سامسونگ یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس فاش می‌کند.

طبق این اطلاعات، به نظر می‌رسد گوشی‌های گلکسی  S9 و S9 پلاس این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی از قابلیت جدیدی به نام “اسکن هوشمند” بهره می‌برند. گفته می‌شود که این ویژگی در حقیقت ترکیبی از فناوری تشخیص چهره و اسکن عنبیه چشم بوده که از امنیت و دقت بالاتری در مقایسه دیگر گزینه‌های موجود برخوردار است.

گلکسی S9 و S9 پلاس

همچنین باید افزود که “اسکن هوشمند” در محیط‌های تاریک یا بسیار روشن نیز قابل استفاده بوده و به کاربران گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس اجازه می‌دهد به سرعت و با یک نگاه قفل صفحه اسمارت‌فون خود را باز نمایند. اخیرا نیز یک ویدیو 6 ثانیه‌ای توسط فردی به نام مکسول وین‌باخ (Maxwell Weinbach) در یوتیوب منتشر گشته که نحوه کار کردن این قابلیت در پرچمداران سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

انتظار می‌رود این ویژگی یک ابزار ساده و سریع برای بازگشایی قفل صفحه اسمارت‌فون و تشخیص هویت کاربر باشد. علاوه‌بر این، ویژگی مورد بحث در اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز قابل بکارگیری است. کدهای موجود در این نرم‌افزار در تصویر بالا دیده می‌شود و نشان می‌دهد که برای استفاده از این قابلیت از تشخیص چهره و اسکن عنبیه چشم به‌طور همزمان استفاده می‌گردد. طبق گزارشات منتشر شده، از گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در مراسمی موسوم به Unpacked event در تاریخ 25 ماه فوریه (یک روز پیش از شروع نمایشگاه MWC 2018) در شهر بارسلونا پرده‌برداری خواهد شد.

3 در مورد “گلکسی S9 و S9 پلاس از فناوری “اسکن هوشمند” برای بازگشایی قفل صفحه بهره می‌برند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH